Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sella
#1623204
Ik weet even de klepel niet meer te vinden bij de klok.
Diego heeft nu 20 dagen rvs schroeven in zijn bekken, een kunststof keg tussen een wervel en ook nog een verbinding van kunstof die langzaam aan op moet gaan lossen.
Ik geef hem al deep detox van Leida visseé, maar wat kan ik nu nog meer geven?
Schindeles mineralen inwendig?
Groene leem uitwendig op de wond ivm een raar plekje?
Chlorrella is dat te heftig nu?
Hij is afgelopen vrijdag ook weer even met dormicum en valium onder verdoving gebracht voor de foto's.
Dat gaat 11 juni nog een keer gebeuren.
Dat naast de behoorlijke darmbloeding van 13 dagen geleden maakt dat ik het even niet meer weet wat verstandig is.
Maar dat hij ondersteuning nodig heeft weet ik wel zeker.

Ik heb ook vanmiddag prospolis besteld om naast de probiotica zijn darmflora te ondersteunen en zijn algehele welbevinden op te krikken.
Door Lizzy
#1623300
Ach, die arme Diego toch :(. Maar wil je hem nu detoxen (en zo ja, waarom? Is het misschien niet beter om even te wachten en hem even rust te gunnen?). Of wil je ondersteunen en zo ja, wat wil je precies ondersteunen? Je schrijft dat hij dat nodig heeft, waarom precies? Heeft hij specifieke problemen? (naast alles wat er qua operaties gebeurd is)

Probiotica is altijd prima.
Door Sella
#1623316
Heel veel talgbulten en erge prutogen en prutoren die echt van ontgiften zijn.
En het zijn echt behoorlijke harde en nare talgbulten.
Talgbulten zo hevig zijn altijd problemen met ontgiften.

Het is gewoon zo naar om hem zo te zien prutten en die oren gaan zeer doen omdat het zo zuur is de afvalstofplak.
Door Lizzy
#1623901
Sella schreef: Heel veel talgbulten en erge prutogen en prutoren die echt van ontgiften zijn.
En het zijn echt behoorlijke harde en nare talgbulten.
Talgbulten zo hevig zijn altijd problemen met ontgiften.

Het is gewoon zo naar om hem zo te zien prutten en die oren gaan zeer doen omdat het zo zuur is de afvalstofplak.
Ik denk dat je toch voorzichtig moet zijn met hem nu gaan detoxen. Zijn lichaam heeft al zoveel te verduren gehad. Ik zou dus naast deep detox niks geven. Of met Leida overleggen. Of daar mee stoppen en hem voorzichtig op de Schindele's mineralen zetten.

Wat je voor de talgbulten zou kunnen geven is driekleurig viooltje, brandnetel en grote klis. En dan vooral in die combinatie. Maar ik weet niet of dat nu niet te heftig is....
#1625135
Ik zou iig geen groene leem gebruiken als je hond metalen schroeven in z'n lijf heeft. Groene Leem werkt namelijk erg sterk op 't verwijderen van lichaamsvreemde stoffen. (wordt vaak gebruikt als reinigingskuur om gifstoffen te verwijderen, bv restanten van medicijnen) Ik heb zelfs een keer van Margriet Cremers (Silverlinde) gehoord over een student die een experiment heeft gedaan met Groene Leem. Dat meisje had bij een operatie pinnen in haar bovenbeen gekregen en wilde liever niet weer onder het mes wilde om ze te verwijderen. Ze heeft toen (in overleg met haar arts en Margriet) steeds een compres met Groene Leem erop gedaan en zo zijn de pinnen eruit gewerkt. Schijnt wel pijnlijk te zijn geweest  :o
Door Sella
#1625167
Ik heb ook geen groene leem in huis.
Wel schindeles en hij wijst dit wel aan met testen door de dingen voor te houden.
Hij is daar heel sterk in en hij pakte die pot zelfs vast met zijn bek.
Dat deed hij niet meer met de deep detox.
#1625800
jeetje, wat naar voor jullie en Diego, ik zou even terughoudend zijn met van alles en nog wat gaan doen, het is niet niets wat hij allemaal te verduren krijgt, dus niet alles er tegenaan gooien, sterkte ermee :-*
Door Sella
#1625816
Doe ik ook niet, ik wilde alleen wat advies omdat ik er zelf zo dicht op sta.
Dan zie heb je niet het beste overzicht over alles.
Hij drinkt nu meer, ik doe wat vitamine c over zijn eten.
Nu zijn zijn ogen minder aan het prutten en worden zijn plassen weer wat donkerder gekleurd.
Dus nu kan hij het schijnbaar wel kwijt via zijn nieren.
Ik ga er met liefde nog een keer uit vannacht voor hem als het nodig is.
Als hij maar wat minder last heeft van zijn lichaam.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door