Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danja
#1621800
Hallo,

Danja heeft een insuline producerende tumor aan haar alvleesklier, nu krijgt ze ruim een jaar Proglicem 1 capsule smorgens 1/2 smiddags en savonds een 1/2, nu wordt het steeds moeilijker om haar te paaien dat ze het opeet, eerst deed ik het in de kalkoenfilet of geiten jogurt, maar ze krijgt het door en wil het dan met moeite eten.

Nu geef ik het in de zalm, van de supermarkt kan dit geen kwaad??

ze vindt het lekker en dat is voor mij belangrijk. Probeer het wel af te wisselen met de kalkoen of kwark, maar dat is niet zo lekker.

Groetjes Anneke
Door Lizzy
#1621838
danja schreef: Hallo,

Danja heeft een insuline producerende tumor aan haar alvleesklier, nu krijgt ze ruim een jaar Proglicem 1 capsule smorgens 1/2 smiddags en savonds een 1/2, nu wordt het steeds moeilijker om haar te paaien dat ze het opeet, eerst deed ik het in de kalkoenfilet of geiten jogurt, maar ze krijgt het door en wil het dan met moeite eten.

Nu geef ik het in de zalm, van de supermarkt kan dit geen kwaad??

ze vindt het lekker en dat is voor mij belangrijk. Probeer het wel af te wisselen met de kalkoen of kwark, maar dat is niet zo lekker.

Groetjes Anneke

Bedoel je zonder graat erin, dus zalmfilet? Dat kun je prima geven hoor, geen punt. Ik neem aan dat je daarnaast ook nog wel andere dingen aan Danja voert?
Door danja
#1621891
Hallo Lizzy,

Het is inderdaad de zalmfilet, die ik haar geef en ze vindt het erg lekker. Het gaat erom dat ze de medicijnen krijgt en ze vindt het niet lekker, dus moet steeds wat anders verzinnen, dat is moeilijk aangezien er geen koolhydraten in moegen zitten, heel weinig anders voedt je de tumor.

Danja krijgt diabetes van carnibest en als lekkernij gedroogde ansjovis, gedroogde runderlongen, stuisvogelsnacks, dat vindt ze allemaal lekker. Geitenmelk of jogurt 1 keer in de week een rauw eitje door haar eten, erg lekker vindt ze het allemaal, als er maar geen medicijnen door zitten  ::)Erg uitgekookt madametje, weet precies wat ze lekker vindt, maar gaat gelukkig goed met haar, we zijn nu een jaar verder dat de diagnose is gesteld, ze heeft het vanaf dat ze 6 jaar is en ze is nu 11 jaar. En doet volop mee aan alles, ze heeft wel een inopet wandelwagentje voor de wandelingen anders is het te ver en nu kan ze overal mee naartoe, heerlijk.

Ik vroeg het van de zalmfilet, omdat er bij de ingredientenlijst staat dat zalm moet worden ingevroren, maar dat is alleen de verse zalm zeker?
Wist ook niet zo goed waar ik de vraag moest neerzetten, bedankt.

Groetjes Anneke
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door