Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1620943
Valt dit onder spiervlees of hoe moet ik dit zien. Ik heb al vaker haasvlees besteld maar dat is meestal meer zenen dan spiervlees, want dat zit er niet veel aan.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1620949
tt-tjes schreef: Dus aan haaspellures zit ook niet veel vlees?? Ik zoek eigenlijk fatsoenlijk haasvlees, maar dat kan ik nergens vinden.
nee maar Arjan weet daar vast antwoord op!!
Door Nadia
#1620966
Haaspellures zijn de randjes die de slager van de file's afhaalt. Tenminste, zo heb ik het begepen.
Geen lappen vlees, maar dunne reepjes.
Door pallas
#1620972
Nadia schreef: Haaspellures zijn de randjes die de slager van de file's afhaalt. Tenminste, zo heb ik het begepen.
Geen lappen vlees, maar dunne reepjes.
Hmm heb ik het dan verkeerd en is het van dat haasvlees met van die vellen eraan? :-\ Kan hoor..tis alweer een poosje geleden dat ik haarvlees in huis had. Het nu altijd haaspoten, zit ook goed vlees aan.
Door pallas
#1620991
tt-tjes schreef: Dat bedoel ik dus, al die vellen er aan en die wil ik niet.

Waar haal jij die haaspoten??
Had ik via via via...

ik heb nu weer een bestelling bij herby staan "haasbout met vlees."
Door Nadia
#1621103
pallas schreef: Haasfilet in een ronde vorm geperst. Dus gewoon erg mooi spiervlees.
Was bij ons een topper!
Volgens mij is dat de haastournedos. Zo noemen ze dat geloof ik.. Zat er ook een wit randje omheen??
Ik heb nog wat haaspellures thuis.. en dat zijn echt lange dunne stukken..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door