Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#162011
Ja hoor hier ben ik nog een keer, Ben net wezen zwemmen met Mozes en zijn hotspot lekker met betadine schampoo uitgewassen ,gezwommen in het kristalheldere zeewater hier en ook weer alles uitgespoelt in de zee.
Nou lekker dan!!
Ontdek ik gewoon nog drie!!! hotspots erbij allemaal in het bereik onder zijn oor en richting nek , wel dicht opelkaar, welja juh, dat ken er nog wel bij,
Nou dit wordt een langdurige zaak vrees ik.
ga nog verschillende middeltjes proberen die jullie mij hebben aanbevolen
Moest ik even kwijt hoor, ben hoplijk geen zeur ::) ::)
Laatst gewijzigd door senadance op di 07 sep 2004, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#162017
Je mag hier heerlijk zeuren hoor :D, dit is natuurlijk helemaal niet fijn :-\.
Oooooo je zou die hotspots wel willen wegkijken he...bah :(.
Ik zou er niet al teveel verschillende middeltjes op uit proberen maar....ik heb makkelijk praten.
Weet ook niet zo goed wat je er verder aan moet doen."Zeur"maar zoveel als je wilt ;).
Sterkte met Sena!
Door senadance
#162026
Lief ben je Truus en ik denk dat je gelijk heb, mischien is het een optie gewoon alleen schoonhouden en er is niets op doen behalve om zijn achterpoot dan een dikkkkke sokkk ;D ;D

Apropo, mijn manlief is het er niet zo mee eens wat betreft dat zwemmen in de zee, ik dus wel jullie mening ??? ???
Laatst gewijzigd door senadance op di 07 sep 2004, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#162029
senadance schreef: Lief ben je Truus en ik denk dat je gelijk heb, mischien is het een optie gewoon alleen schoonhouden en er is niets op doen behalve om zijn achterpoot dan een dikkkkke sokkk ;D ;D

Apropo, mijn manlief is het er niet zo mee eens wat betreft dat zwemmen in de zee, ik dus wel jullie mening ??? ???

Zeewater is goed voor de huid en vacht! Verder moet je het wel droog proberen te houden.
Heeft Sena geen last van vlooien? Als Timo maar één vlooitje heeft, krabt hij alles stuk. Zijn huid is dan helemaal rood.
Door senadance
#162035
Nee Truus "Sena" ;D ;D ;Dalias Mozes heeft nog nooit in zijn leven een vlo gehad vreemd maar waar.
Heb echt goed gekeken nog eens.
en ik ga het goed droog houden mischien wel even fonen als Mozes dat weer nie eng vindt, hij vind somige dingen opeens heel griezelig ook zoiets vreemds.
Maar ja iedere hond is een individu en je ken ze niet bakken zoals jij ze graag wilt hebben. ;) ;) ;)
Laatst gewijzigd door senadance op di 07 sep 2004, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#162037
senadance schreef: Nee Truus "Sena" ;D ;D ;Dalias Mozes (mijn hooneponnie heet zo en ik heet Sena :D ;) :D)heeft nog nooit in zijn leven een vlo gehad vreemd maar waar.
Heb echt goed gekeken nog eens.
en ik ga het goed droog houden mischien wel even fonen als Mozes dat weer nie eng vindt, hij vind somige dingen opeens heel griezelig ook zoiets vreemds.
Maar ja iedere hond is een individu en je ken ze niet bakken zoals jij ze graag wilt hebben. ;) ;) ;)

oeps ??? :o

staat mijn bericht er toch gewoon twee keer, hoe ken dit nou ??? ???

zeker te snel over de toetsen van de komputer geraasd
Laatst gewijzigd door senadance op di 07 sep 2004, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#162041
senadance schreef:


oeps ??? :o

staat mijn bericht er toch gewoon twee keer, hoe ken dit nou ??? ???

zeker te snel over de toetsen van de komputer geraasd
Beter TEveel dan TE weinig :D En....sorry Sena...het gaat over Mozes natuurlijk :-[ , ik was in de bonen.

Beterschap met Mozes. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door