Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Salty
#1617333
Als een hond alleen maar kip en rijst verdraagt,is het dan niet verstandiger om een kvv met toegevoegde vitamine te geven zoals Carnibest kip/rijst i.p.v Haaksbarf kip ?Loopt een hond anders geen vitamine tekort op als hij alleen maar kip eet ?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1617351
Dat lijkt me wel verstandig ja.
maar dan moet je hond wel tegen de toevoegingen kunnen uit carnibest en volgens mij zit er ook rund in.
Van enkel alleen hele kip krijgt je hond op de duur wel tekorten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1618582
[quote="May Linn"]
Dat lijkt me wel verstandig ja.
maar dan moet je hond wel tegen de toevoegingen kunnen uit carnibest en volgens mij zit er ook rund in.
Van enkel alleen hele kip krijgt je hond op de duur wel tekorten.
[/quote]

In de kip/rijst zit geen rund. :)

@TS. Je kan in dat geval inderdaad beter een compleet (dus in dit geval opgeleukt met een premix) kvv kopen dan Haaksbarf aangezien deze de filosofie uitdraagt dat de smaakjes gezamelijk een complete hap zijn. Door enkel één soort te geven loop je dan tekorten op.
Door Exect
#1623265
Hallo
graag wil ik toch wat kwijt over Kvv en wel merk carnibest  . ahhaha ja nu komt het ik was een van de eerste welk carnibest verkocht in Zh  maar in de loop derjaren heb ik steeds bij klanten gewoon 1 soort afgeleverd  deze personen hebben jaren nooit verandering toegepast ,,,,  dus voorbeeld 1 persoon kip rijst compleet  1persoon    lam rijst en 1  persoon natuur  hoe zit het dan met de tekortkoming in de toekomst ?? ik heb het meer dan 7 jaar verkocht aan de zelfde klanten  dus??? Zelf heb ik jaren natuurmix gevoerd  Ja nu woon ik in Thailand en voer vol Barf alleen maak ik soms wat Kvv grof voor de shishu,s 
grt Henk et Thailand
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1624303
Carnibest heeft een premix toegevoegd en kan dus jarenlang gevoerd worden zonder dat je hond wat tekort komt.
Haaksbarf heeft geen premix toegevoegd en daarmee moet je dus diverse soorten afwisselen om tekorten te voorkomen.
Door Exect
#1624313
hallo
Premix in de vorm van pens en groente,s  maar hoofd deel is en blijf dan evt kip tch  ja ik vindt het top dat niet hoor
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1624331
Nee Carnibest voegt een premix toe in de vorm van vitaminen en mineralen (zie website carnibest), in poedervorm o.i.d. neem ik aan, niet alleen groenten en pens  :)
Wat niet wegneemt dat het een goed idee is om diverse soorten en merken af te wisselen, maar een tekort krijgen ze dus niet ondanks dat er in de Natuur versie alleen kip en rund zit.
Door Exect
#1624337
Ok
ja nu geef ik vol Barf aan de Dherder 8 maand jong . wel maak ik voor de kleine shishu,s groff Kvv inv ze onderbijtend zijn is het bijna niet mogelijk bot te eten wel gemalen dus
Maar wat wij nu even hebben ebsproken is voor e,d nieuwe Kvv erg interesant dus goede zaken gedaan hahahahah
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door