Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gilmour
#1593611
Hallo,

Ik ben Jessica woonachtig in het Noorden van Nederland. In het bezit van 2 sharpeis een reu en teef. Onze reu Gilmour, sinds 19 april 2010 een jaar staat sinds een maand nu op KVV Naturis.
Onze teef staat momenteel op speciale brokken i.v.m. atrose onderzoek, zodra dit ten einde is, gaat ook zij weer op KVV.

We voeren Gilmour geit en hert, dit i.v.m. vermoedde van rundallergie.

We hebben voor Gilmour een sharpei reu gehad die helaas maar 4 jaar is geworden.
Deze had een allergie op rund, eend en lam, hij is overleden aan een nierziekte ook wel FSF genaamd.

zodoende dat ik snel zie hoe onze Gilmour reageert op rund.

Eend wil ik nog uitproberen.

Vanaf hemelsvaart tot pinksteren gaan we naar Italie, voorheen nam ik Naturediet mee, maar zit nu te denken aan struisvogel met aardappel in blik.

Heeft iemand hier ervaring mee en is dit een compleet voer of moet ik dan alsnog bijvoeren.

Daar te plaatsen wil ik kijken of er diervoeder bij de supermarkt of slager is te verkrijgen.
Door bloemetje
#1593730
Compleet is denk ik anders. Tenzij er een premix in zit.. Of dat het struis is met bot (lijkt me niet).. Een paar weken incompleet voeren is niet echt een drama..
Kun je niet KVV meenemen in een koelbox? Blijft heel lang bevroren hoor met elementen erbij (ik had er 1 met stekker en elementen en dat heeft 2 dagen in mijn auto gestaan op een reis naar Spanje). Je kunt ook daar barfen met alleen kip(hele kip of vleugels/poten noemmaarop) en wat je vinden kan. Anders dan maar ND..
Door meili-chrissie
#1618283
:) hoi Jessica ..

eigenlijk heb ik dezelfde vraag ..wat ik mee kan geven als ze naar pension gaat ,vraagje ..wat is eigenlijk naturediet?? :-[
ik had ook 2 sharpeitjes ,luna is afgelopen oktober overleden ook aan FSF ,haar nieren waren helemaal weg .. :'(
nu heb ik alleen mei-li nog en daar loop ik al meer dan een jaar mee te sukkelen met een allergie ,constant dierenarts bezoeken ,cortisonen spuiten en prednison kuren ,vanaf vandaag ga ik over op kvv ,net opgehaald in kaatsheuvel de eend compleet van naturis ,ik hoop dat ze het lekker vind want tot op heden heeft ze alleen brokken gehad en op dit moment hypoallergeen van de DA .continu loopt ze te krabben aan haar oren en schudden met haar hoofd ,zo gaat dat een paar dagen lang en dan heeft ze weer nergens last van ..echt krabben aan haar huid doet ze gelukkig niet meer ..
groetjes chrissie en mei-li
Door bloemetje
#1618368
[quote="meili-chrissie"]
:) hoi Jessica ..

eigenlijk heb ik dezelfde vraag ..wat ik mee kan geven als ze naar pension gaat ,vraagje ..wat is eigenlijk naturediet?? :-[
ik had ook 2 sharpeitjes ,luna is afgelopen oktober overleden ook aan FSF ,haar nieren waren helemaal weg .. :'(
nu heb ik alleen mei-li nog en daar loop ik al meer dan een jaar mee te sukkelen met een allergie ,constant dierenarts bezoeken ,cortisonen spuiten en prednison kuren ,vanaf vandaag ga ik over op kvv ,net opgehaald in kaatsheuvel de eend compleet van naturis ,ik hoop dat ze het lekker vind want tot op heden heeft ze alleen brokken gehad en op dit moment hypoallergeen van de DA .continu loopt ze te krabben aan haar oren en schudden met haar hoofd ,zo gaat dat een paar dagen lang en dan heeft ze weer nergens last van ..echt krabben aan haar huid doet ze gelukkig niet meer ..
groetjes chrissie en mei-li
[/quote]

Gebruik aub even de zoekfunctie of google. Het is namelijk geen versvoeding maar gegaard en hoord in die zin niet thuis op Barfplaats.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door