Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1612448
Ik ben al een tijdje op zoek naar een droogmachine die een beetje betaalbaar is. Via google kom ik alleen wasdrogers tegen.

Waar kopen jullie je droogmachinens en wat zijn de gemiddelde kosten voor zo'n ding?
Gebruikersavatar
Door Else
#1613792
Hier ook een bomann en die droogt super.
Je zou op de verzameltopic nog een oproepje kunnen zetten dan kun je misschien de verzendkosten nog delen
Door Emmanuelle
#1615533
anneke62 schreef: Wat ik me afvraag: kun je daar ook extra rekken bij bestellen? Ik zie er maar twee op de foto, beetje weinig lijkt me?
Je ziet er geen twee op de foto hoor. De anderen staan op elkaar vanonder.
Het zijn 5 rekken.
Het staat trouwens ook bij de specificaties: Variabel gebruik door 5 levels

Groetjes,

Emmanuelle
Door Benjy en Misty
#1615545
Nog een droogvraagje... Ik heb er ook 1 besteld die eraan zit te komen.
Ik neem aan dat er bij het drogen mogelijk ook vocht, sappen, bloed vrij komt. Loopt dit niet door naar de onderste laag? Het lijkt me niet zo smakelijk om bv. op je kruiden of fruit bloed te hebben zitten.
Door Nynke
#1615579
Benjy en Misty schreef: Nog een droogvraagje... Ik heb er ook 1 besteld die eraan zit te komen.
Ik neem aan dat er bij het drogen mogelijk ook vocht, sappen, bloed vrij komt. Loopt dit niet door naar de onderste laag? Het lijkt me niet zo smakelijk om bv. op je kruiden of fruit bloed te hebben zitten.
Ik zou, als ik vlees droog, niets anders erbij drogen, dat lijkt me dan de geuren van het vlees op te nemen  :-X :-\  en anders kun je het vlees onderaan doen en je eigen spullen bovenaan  :) :)
Door Benjy en Misty
#1615580
Nynke F schreef: Ik zou, als ik vlees droog, niets anders erbij drogen, dat lijkt me dan de geuren van het vlees op te nemen  :-X :-\  en anders kun je het vlees onderaan doen en je eigen spullen bovenaan  :) :)
Dat zat ik dus ook al te bedenken. Lijkt me toch niet fris zo samen.
Door tobyke
#1616193
Ik heb sinds kort ook via Animax een droger gekocht. Eerste lichting snoep is al gemaakt. Runderlever/hart/long gemalen en gebonden met wat maizena (hmm nu ja, koolhydraten). blokjes van gemaakt en ik heb heerlijk stevige snackjes voor de honden. Morgen eens wat long erin.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door