Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door FosseMargelle
#1614499
Hallo allemaal,

Sinds koninginnedag is er een Groenendaelerpupje bij ons komen wonen. Hij is afgespeend op brokjes en gedeeltelijk KVV (Kivo).
Bij ons is hij overgegaan op alleen KVV. Op het moment de pupvariant van Naturis om hem te laten wennen. Dit gaat zonder problemen. Hij eet goed en heeft goede ontlasting.
Onze 5 volwassen Tervueren krijgen van Naturis de compleetversies van verschillende diersoorten (hert, lam, eend, kip, rund, geit) en af en toe vis.
Nu mijn vraag: Kan ik het puppekind zonder problemen met de volwassenen mee laten eten? In Naturis zit geen groenten, is dat een bezwaar?
Als je weer zo'n klein hummeltje hebt rondlopen slaat de twijfel toe, dus dacht ik er goed aan te doen jullie ervaring te raadplegen.

Alvast dank, Caroline
Door Limpy
#1614762
Is het ook niet zo dat bij de meest kvv-merken de puppy/kitten-varianten gewoon fijner zijn gemalen dan de volwassen varianten? Dat had ik tenminste altijd begrepen....
Gewoon lekker met de smaakjes van de andere honden laten mee-eten dus, went die des te sneller aan de verschillende smaken.
(ik had een kitten die die prut niet eens wilde en gelijk met de "grote jongens" wilde meeknagen want hij had toch tandjes zei hij en knaagde een kippennek weg ;D)
#1614801
[quote="linda1985"]

Even offtopic, komt hij/zij bij Leo en Wilma Steenbakkers vandaan??


[/quote]

Ja, klopt. We hebben Lowieke (=Nyo) en het is een heerlijk ventje. Heel open en vrij. We zijn heel blij met hem
#1614824
[quote="linda1985"]
Leuk zeg! Ik ken de fokker  ;) Heb een keer daar in huis op hun hondjes gepast! Echt leuke honden! En leuke mensen!
[/quote]

Wij kennen hen al heel lang. Van de agility en agility-commisie van de rasvereniging.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door