Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1613709
:-\

even een vraagje wat mij bezig houdt ...ik ga zeker over op kvv ,ben nu op het moment aan het afwegen welke het wordt waarschijnlijk naturis ...maar nu is mijn vraag wanneer ik haar heb overgezet van geheel brok naar geheel kvv hoe moet  het dan wanneer ze ooit wel eens naar pension moet en dat is echt maar heel sporadisch ...ik kan wel aan het pension vragen of ze haar eigen kvv willen voeren maar ik ben bang dat ze "ja "gaan zeggen maar in de praktijk niet doen ,nu hoop ik dat iemand mij advies kan geven welke br*k ik dan die korte tijd kan geven ipv kvv  :-[ het gaat om een sharpeitje die overal op reageert zoals gluten en pollen etc.dus mijn voorkeur gaat uit naar een merk met geperste brok zonder chemische toevoegingen ..ik hoop dat iemand ons kan adviseren...

bedankt weer goetjes chrissie en mei-li
#1614409
:) dank je voor jullie reacties !
ik had inderdaad een sharpeitje met nierfalen en heb ze gevraagd om haar het nierdieet te geven en ik kon toen ik terug was aan haar ontlasting zien dat ze wat anders gegeten had gekregen ,terwijl ik netjes haar eigen nierdieet had meegegeven...maar verder vind ik het pension helemaal goed altijd schoon op welk tijdstip je er ook komt ! dus overstappen ga ik niet proberen ..misschien een idee om farmfood HE te geven in zo'n korte periode ...
Het gaat trouwens voorzichtig de goede kant op ,het lijkt er nu naar uit te gaan zien dat ze een voedselallergie heeft omdat ik nu 6 weken hypoallergeen br*k van de DA  nog geef op strikt advies en haar moderin/prednison heel voorzichtig met grotere tussenpozen geef waar  ze goed op reageert  :D ....maar ik juich nog niet TE hard ....wel een super mooi moment om deze week te gaan starten met KVV  :biggrin2: heb ook al via mp een supergoede en goedkope vriezer gescoord!! donderdag mag ik mijn probeerpakket van naturis af gaan halen in kaatsheuvel bij Astrid ,echt blij met zo'n fijn verkooppunt hier in de buurt !!
de verdere ontwikkelingen horen jullie nog ;)

groetjes chrissie en mei-li
#1614422
[quote="meili-chrissie"]
ik had inderdaad een sharpeitje met nierfalen en heb ze gevraagd om haar het nierdieet te geven en ik kon toen ik terug was aan haar ontlasting zien dat ze wat anders gegeten had gekregen ,terwijl ik netjes haar eigen nierdieet had meegegeven...[/quote]


Nou die zouden met mij nog niet klaar zijn  >:( :knuppel2:
Ook ging ik daar dus nooit meer naartoe.
#1614664
nee daar had ik ook nog een appeltje te schillen.. wat heb je aan schoon als er niet eens aan de gezondheid van de hond gedacht wordt.. dan lijkt het mij zo´n pension dat voor de aantekening gaat en niet voor de kwaliteit.. maar goed mijn mening..

als ze eerlijk zeggen we doen dat niet zou ik het nog meer kunnen waarderen dan zeggen we doen het wel en vervolgens niet doen.. er zijn er echter wel die het doen en naar mijn mening is dat toch wel extra werk en zijn ze dan meer met gezonde honden bezig dan in een superschoon pension waar ze zich niets aantrekken van de dieetwensen..

heb je al eens gedacht aan opvang in huiselijke kring.. bij iemand thuis die haar kan verzorgen? zeker als ze het zo nodig heeft met prednison en allergie en fors reageert is de stress die bij een pension bezoek komt kijken ook niet ideaal...
#1614991
>:(  Sorry hoor maar daar liet ik m'n dier nooit meer logeren.

Zou dat met Berre gebeuren was er na een dikke week geen Berre meer. Wat gaan ze doen als je je dier daar komt ophalen en 't is doodziek ..... of erger??


Ken je niet iemand in je familie of kennissenkring bij wie je Mei-li met een gerust hart kan achterlaten? of kan ze niet gewoon mee op vakantie?
#1615174
hoi allemaal ,jammer genoeg zou ik niet weten naar wie ze graag zou gaan en die er goed voor is ,het zijn maar 3 a 4 dagen ivm een survival weekend met het werk ,ik ga dit jaar toch weer niet echt op vakantie ..verder merk ik wel aan mei-li dat ze het daar prettig vind in tegenstelling met mijn overleden andere sharpei die was altijd een beetje mokkig terwijl mei-li steeds vrijer werd daar ,ze is van zichzelf erg voorzichtig en angstig ,dus dat telde voor mij ook erg mee dat ze zich wel prettig voelt want ik laat haar al niet snel met een gerust hart achter .. :'( als ik moet werken dan mis ik haar al  :-[ en nu met die allergie laat het me helemaal geen 1 moment met rust ..zit er constant an te denken hoe het minder kan worden ..

groetjes chrissie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door