Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Anne in Zweden
#1606808
Onze Pipo eet graag de lamspens die eigenlijk voor de honden bestemd is. Nou zal dat niet bij de wet verboden zijn, maar eh, een kat die pens eet?! Het is niet omdat hij uitgehongerd is, integendeel... Zijn er meer katten die pens lusten, en kan het kwaad?
Door Limpy
#1606853
Ik heb er hier ook 2 die niet vies van pens zijn als ik ze af en toe wat honden-kvv geef.
Er zijn nou eenmaal katten met een rare smaak ;D

Als ze binnenkort helemaal gaan barfen wil ik het ook eens een keertje proberen of ze het zo ook lusten voor af en toe erbij...

Gewoon verrekenen als orgaan? Toch?
Door Mevroi Kruim
#1608354
Eppo eet ook pens, vooral als ik 'm sta te snijden komt ze schooien  :D dan istie ook wel lekker vers.
En ze eet ook Smuldier met pens.
Eppo is een tikkie maf  :crazy2:
Door jasmijn
#1613918
eh oke ik wist niet dat het maf was voor een kat om pens te lusten, die 2 van mij vinden het heerlijk.
toen ik ze nog net had en ze over aan zetten was op kvv voor katten, jatten ze de pens kvv die eigelijk voor de hond bedoelt was. ( maar ik denk ook dat dat was omdat ze die katte kvv naar karton vonden smaken :P zo zag het er wel uit  ::))
ik barf nu vol ledig met ze, maar pens vinden ze nog steeds heerlijk.

maar goed ze zijn ook wel een beetje raar  :crazy2: een van de 2 is eigelijk een heel verbaste hond in een katten lichaam  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1614053
mwoah.. :naughty: 

hier ook katten die het best lusten..
sterker nog.. hier krijgen ze hondenbibi met als aanvulling kuikens en runder/schapen hart..
Door bloemetje
#1614194
Mijn Hedwig gaat er altijd in rollen  :o. Als 1 van de honden een pensstokje heeft zitten eten bijv en ze hebben niet goed opgeruimt. Dan komt Hedwig en begint er in te schuren en te rollen als een hondje! ::)
Door Mevroi Kruim
#1614446
[quote="bloemetje"]
Mijn Hedwig gaat er altijd in rollen  :o. Als 1 van de honden een pensstokje heeft zitten eten bijv en ze hebben niet goed opgeruimt. Dan komt Hedwig en begint er in te schuren en te rollen als een hondje! ::)
[/quote]

Kijk, DA's nou ECHT maf  :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door