Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Exect
#1610627
:D ;D Ja daar wil ik wat overvragen ? is het mogelijk om dat ook te geven , ik weet in Europa dat het niet of nauwelijsk te krijgen (kopen) is Maar hier in Thailand dus wel ,  ;) ;)Ik heb er nooit over gehoord oh  of geen wolf ooit een krokodil zien vangen , misschien wel anders om ahhah ;D ;D ;D
Ik heb een paar kilo gekregen daarom mijn vraag en als het o.k is kan ik meerder krijgen sorry dan wel kopen.
En geiten rib?? ook geven of, te hard ?? en pad/kikkervlees ??
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1610651
ik heb hier wel eens (gekweekte) krokodillen karkas gegeven en ging erin als koek ;D. Vond het vlees een beetje op kip lijken :-\
Maar hier te duur om het vaker te geven. Gewoon om te proberen
Mits het jonge geiteribben zijn kun je gewoon geven hoor. Je hond staat toch al langer op volledig rauw en is toch al wat gewend?
Ik geloof dat ik zelf voorzichtig zou zijn met padden te voeren i.v.m gif?????
Door Exect
#1610658
*Monique schreef: ik heb hier wel eens (gekweekte) krokodillen karkas gegeven en ging erin als koek ;D. Vond het vlees een beetje op kip lijken :-\
Maar hier te duur om het vaker te geven. Gewoon om te proberen
Mits het jonge geiteribben zijn kun je gewoon geven hoor. Je hond staat toch al langer op volledig rauw en is toch al wat gewend?
Ik geloof dat ik zelf voorzichtig zou zijn met padden te voeren i.v.m gif?????
Dank je . Vraag zijn Pad giftig dan?? de Thai eet ze zelf heel vaak 
grt Henk et Thailand
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1610660
Exect schreef: Dank je . Vraag zijn Pad giftig dan?? de Thai eet ze zelf heel vaak 
grt Henk et Thailand
in NL zeggen ze toch dat padden giftig zijn?? Vroeger ook geleerd op school geloof ik. Maar ben niet zo'n padden, en kikker fan dus weet het echt niet
Door Exect
#1610715
:D Heb het net nagevraagd maar deze padden zijn niet giftig maar of ik het mijn honden laat eten ,.,.,./???  Maar het krokodiiln vlees  bij mijn Dherder  was het nou niet van mmmmmmm lekker hij moest erwat voor doen... maar de shishu,s binnen 2 minuten al op  het is wel wat taaiere dan kip .

GRT Henk te Thailand
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1610726
Gewoon geven je kunt er toch makkelijk aan kikkerbillen komen even huidje er af ivm slijmlaag die irriterend kan werken.  Ik heb ze wel gegeten, smaken naar kip.
Door Exect
#1610730
Aquillo schreef: Gewoon geven je kunt er toch makkelijk aan kikkerbillen komen even huidje er af ivm slijmlaag die irriterend kan werken.  Ik heb ze wel gegeten, smaken naar kip.
hallo ja kikker billen wel heb ik ook gegeten dit wat ik nu zegt misschien ken jij het ,,heet grog in thailand een gewoon eten voor de thai  is eengroot achtige pad dik de krokodilvlees ??? En  grt Henk
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1610742
oke die ken ik niet maar ik zou ze gestroopt wel geven aan de honden.. mits ze ze lusten. Die van mij lopen de kikkers echt gewoon voorbij hoor. Daar wordt niet op gejaagd.
Door Exect
#1610754
Aquillo schreef: oke die ken ik niet maar ik zou ze gestroopt wel geven aan de honden.. mits ze ze lusten. Die van mij lopen de kikkers echt gewoon voorbij hoor. Daar wordt niet op gejaagd.
:D ;D ;D ;D ;D Denk dat een wolf ook niet op een krokodil jaagd ahahah maar het vlees ziet er top er van uit heb het gegeven .
Door Exect
#1610760
Aquillo schreef: Nee dat klopt maar krokodil is idd goed vlees. Eigenlijk vind ik het zelf ook wel lekker ;)
Ik zit nu al op meer dan 300 Euro per maand ahhaah de honden hebben het beter dan mijn assortiment aan vlees ahha  zit nu in dit moeilijke land inf Barf al op 9 soorten  voor de honden, gestart met moeilijk  4 soorten dus blijf een sport om verder nog te zoeken ,. meest import Australia  .
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#1611279
Exect schreef: hallo ja kikker billen wel heb ik ook gegeten dit wat ik nu zegt misschien ken jij het ,,heet grog in thailand een gewoon eten voor de thai  is eengroot achtige pad dik de krokodilvlees ??? En   grt Henk
Gewoon voeren. Deze padden hebben geen giftig goedje om zich heen. In europa zou ik nooit pad voeren ivm de giftige stof die ze op hun ruggetje dragen. Ik zou ze zelf voor de zekerheid wel stropen.

Hoe eten de Thai ze? Gebakken? Door het verhitten raak je het gif kwijt.

Krokodil is goed vlees, het smaakt idd naar kip. :P
Door Exect
#1611708
Els en Max schreef: Gewoon voeren. Deze padden hebben geen giftig goedje om zich heen. In europa zou ik nooit pad voeren ivm de giftige stof die ze op hun ruggetje dragen. Ik zou ze zelf voor de zekerheid wel stropen.

Hoe eten de Thai ze? Gebakken? Door het verhitten raak je het gif kwijt.

Krokodil is goed vlees, het smaakt idd naar kip. :P
de Thai doen ze op een soort barbegue . .Maar de Thai eet bijna alles van  een dier  .  Het gekke is nog steeds bij mij dat ik denk aan een wolf wat en hoe die eet daarom ook over e,d krokodill . dacht ja in de natuur zal hij dat nooit eten. Meer hert en kip of inderdaad pad of rat.eend o.k berg geit .
grt Henk te Thailand
Door Borke
#1612461
Als ik in Thailand zat dan zou ik mijn hond gewoon krokodil geven, je moet je een beetje aanpassen aan wat je krijgen kunt.
Hier in NL vind ik het onzin.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door