Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1607108
Afbeelding

Hetgeen Yuki hier om zijn poten heeft (om bloeding na injectie/infuus te stoppen).
Wie weet hoe t heet en waar het te koop is??

Yuki heeft namelijk een wond aan zijn poot ten gevolge van het infuus (irritatie, nu stuk gebeten)...dus dat wil ik verbinden met een gaasje met honingzalf of wondgel, en dit is ideaal bevestigingsmateriaal, omdat het niet aan de haren plakt en moeilijk te verwijderen is door hem zelf  >:(  ;)
Gebruikersavatar
Door choopy
#1607144
yuki11 schreef: Aha, heeft een apotheek dat gewoon??
Mooi, dan sta ik morgen op de stoep!  :D

Thanxxx!
Denk je eraan dat veeel winkels etc morgen dicht zijn of zondagsdienst draaien??
Ivm bevrijdingsdag??
Door Djeena
#1607478
Hoi Karin, Djeena heeft dit ook eens van de DA omgehad ivm bloedprikken. de DA gaf toen aan om dit niet te lang om te laten omdat het vrij strak zit. Ik zeg het je maar even.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1607489
djeena schreef: Hoi Karin, Djeena heeft dit ook eens van de DA omgehad ivm bloedprikken. de DA gaf toen aan om dit niet te lang om te laten omdat het vrij strak zit. Ik zeg het je maar even.
Ik weet t, maar dat is omdat zij het er strak om doen, denk ik??
Omdat het dan gebruikt wordt als soort drukverbandje...

Bij Yuk moet ik het er ook altijd na 10 minuten vanaf halen...maar ik kan het er toch ook gewoon los om doen??  :-\
Door Nicky
#1607885
Jai heeft dit wel eens dagen om haar pootjes gehad tegen het knagen...met een gaasje ertussen en wondzalf...als je je vinger ertussen doet met wikkelen dan zit het niet te strak!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door