Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#1605538
Mila is sinds een paar dagen lusteloos en ligt alleen maar onder een dekentje op de bank.
Bij het er aftillen piepte ze en het lijkt erop dat haar buik pijn doet.
Ze eet bijna niks, een klein hapje en drinken doet ze nu ook niet meer..ze hoeft niks.
Koorts opnemen lukt me niet .
Ze plast of poept niet meer sinds gisterenochtend.
Ik maak me zorgen en wat zou ik nu kunnen doen?
Heb wel metacam in huis maar denk dat het een rondje DA gaat worden :-\
Bah...hondjes moeten niet ziek worden ik wil de oude Mila terug :(
Laatst gewijzigd door Truus op vr 28 mei 2010, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#1605618
Vanmiddag om 12.30uur kan ik terecht.
Ze staat wel voor de deur maar eenmaal buiten wil ze weer met haar staartje naar beneden naar binnen.
Ik denk aan een verstopping :-\.
Wat kan ik verwachten van de DA?
Door Truus
#1605644
O bah,bah,bah, honden moeten niks mankeren, het moest verboden worden >:(

Ze wil telkens naar buiten en weer naar binnen.
Ligt nu zielig te kijken onder de tafel. Ik zou willen dat ze eens goed kon poepen, van mijn part schijt ze de hele kamer onder.
Door Truus
#1605681
Ze heeft gepoept, vies praatje maar ik heb getoucheerd en daarna poepte ze gelijk.
Haar ontlasting was niet te dik ofzo..heb het even uitgeplozen ..niemand zag het hoor ;D
Vervolgens wilde ze niet komen natuurlijk want dat mens kan wel weer gaan wroeten.
Nu lig ze op de bank...even afwachten maar.
Door Truus
#1605819
Het is geen buik maar een rugprobleem het geen ik ook als tweede in gedachte had. Daardoor wilde ze niet poepen want dat doet zeer :(Op vakantie heeft ze veel achter de bal aan gelopen en is overbelast geraakt :-[. Het is bovenin . Ze heeft een injektie in de bloedbaan gehad ..pijnstiller en ontstekingsremmer.
Wat trilde ze..de DA kon haar hartje niet eens beluisteren.Metacam heb ik nog om te geven.
Ook zit er achterin tandsteen wat we moeten laten verwijderen.
Ik hoop dat ze weer snel de oude is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door