Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door robbiekomvoor
#1601385
ik zag net op de site van richard vers dat er haas karkas bloederig en haaskarkas droog te krijgen is,
weet iemand het verschil hier tussen?
Door tiny
#1601389
ik heb ze alletwee. Droog, is een ruggegraat met ribben, niet veel vlees. Lekker om te knagen. Nat, dat is heeeeeeeel nat, en bloedblad, veel vlees maar ohohohoh wat ziet je terras eruit! Ik heb ze gegeven toen er sneeuw lag. Het leek wel of er een slachtpartij had plaatsgevonden. Maar ze vonden het heeeeeeeeerlijk ;D (Net als die droge overigens).
Door pallas
#1601397
Droog is de ruggegraat met wat vlees eraan.
Nat of bloederig dan zitten de longen,hart en vliezen er ook bij, dus heerlijk veel bloed. Buiten eten geven dus ;)
Door robbiekomvoor
#1601448
tiny schreef: ik heb ze alletwee. Droog, is een ruggegraat met ribben, niet veel vlees. Lekker om te knagen. Nat, dat is heeeeeeeel nat, en bloedblad, veel vlees maar ohohohoh wat ziet je terras eruit! Ik heb ze gegeven toen er sneeuw lag. Het leek wel of er een slachtpartij had plaatsgevonden. Maar ze vonden het heeeeeeeeerlijk ;D (Net als die droge overigens).
het zal wel droog worden denk ik ;)
Door Limpy
#1601494
Ik liep me hetzelfde al af te vragen om eens voor m´n katten te bestellen dus dank voor jullie antwoorden!
(gaan zij vermoedelijk voor de droge versie, nou ja...ik als besteljufbutler ga daar dan voor)
Bloedbadje vind ik zelf niet erg maar heb maar een klein balkon en de buren gaan niet blij zijn als het bloed naar beneden drupt.... :o ;D
Door Benjy en Misty
#1601495
Limpy´s aai-assistente schreef: Ik liep me hetzelfde al af te vragen om eens voor m´n katten te bestellen dus dank voor jullie antwoorden!
(gaan zij vermoedelijk voor de droge versie, nou ja...ik als besteljufbutler ga daar dan voor)
Bloedbadje vind ik zelf niet erg maar heb maar een klein balkon en de buren gaan niet blij zijn als het bloed naar beneden drupt.... :o ;D
;D ;D ;D Voor je het weet doet de politie een inval.  :o ;D ;D
Door ulla
#1601496
Nee, voor zover ik weet niet,ze zijn ook zo,n beetje even kaal.
Ik geef liever bevleesd haasbot,maar "soms"bij gebrek daaraan,geef ik de karkas van Bandit,en voorheen Herby.
Door Limpy
#1601508
Benjy en Misty schreef: ;D ;D ;D Voor je het weet doet de politie een inval.   :o ;D ;D
Dat zal wel meevallen denk ik...dit is amsterdam hoor, zie de buurvrouw al naar boven gillen: "Tan, welke kat heb je op de BBQ gelegd? Oh, die....mjam!" en dan komt ze met een bordje naar boven rennen om mee te eten... en toen vond ze de katten met nijntje op balkon en krijgt ze een lachverzakking ;D hoop ik maar.

PS: is haaskarkas nou harder of zachter dan nijnkarkas? 2 van mijn 4 katten zijn mega-knagers en kunnen best wat aan en ze vinden alle 4 beiden lekker.
Door Karin05
#1601610
Haaskk nat is echt een heel bloederig zooitje ook veel snotteriger.

Senna was daar niet zo weg van. Terwijl die echt gek is op haas die knaagt dan ook heerlijk op de "droge" haaskk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door