Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vilja
#158905
Vorige week is Vilja door m'n DA weer onderzocht. Het ging een stuk beter, maar er na was het weer mis. (rug weer belast door onderzoek) Van de rimadil weer over naar 5 dg cortaphen. Ze ging weer iets vooruit. Vandaag (woensdag) bij de Fysioth. geweest. Wat een verademing. Zij ziet een verband met haar loopsheid, de hormoonverandering, belasting van de lever. Wat wij ook steeds denken. Waarna ze na de cortaphen steeds weer iets opknapt. Haar rug heeft zwakke plekken. (wat is Vilja daar op haar gemak geweest, de rust, liefde en uitstraling maakte dat alles soepel verliep) Zij denkt dat een lichte b.m.ont. de oorzaak hiervan is. Neemt contact op met mijn da om evt. een echo te maken. Ik heb oefeningen mee gekregen om haar spieren sterker te maken. op dit moment is het redelijk goed, maar het is goed om te weten bij een volgende loopsheid om vooraf maatregelen te nemen. liefs Coby.
Door vilja
#159963
Hoi Lizzy ik kom bij een fysioterapeut in Driebergen, wil je haar adres wel geven als zij het goed vindt. ze is voor mensen,maar heeft ook een praktijk voor dieren. Ik heb met m'n da gesproken en omdat het weer steeds beter met vilja gaat kijken we een volgende loopsheid af voordat we nu een echo gaan maken. we gaan nu wel vooraf maatregelen nemen, en dan evt. een echo maken. ik ga haar nu ook een paar maanden Fortiflex erbij geven, idioot duur maar ik heb het voor dat liefie over. Liefs coby en vilja.
Door Lizzy
#160884
vilja schreef: Hoi Lizzy ik kom bij een fysioterapeut in Driebergen, wil je haar adres wel geven als zij het goed vindt. ze is voor mensen,maar heeft ook een praktijk voor dieren. Ik heb met m'n da gesproken en omdat het weer steeds beter met vilja gaat kijken we een volgende loopsheid af voordat we nu een echo gaan maken. we gaan nu wel vooraf maatregelen nemen, en dan evt. een echo maken. ik ga haar nu ook een paar maanden Fortiflex erbij geven, idioot duur maar ik heb het voor dat liefie over. Liefs coby en vilja.
Hoi Coby, nou, Driebergen is wat ver voor mij uit de buurt! Maar goed, met het adres van goeie fysiotherapeuten voor honden kun je altijd weer goed mensen helpen!

Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan met haar hoor.

Fortiflex bestaat toch voor het grootste gedeelte uit Chondroïtinesulfaat? Je hebt bij de Etos en De Tuinen ook tabletten met Glucosamine + Chondroitinesulfaat. Die zijn ook best duur maar misschien goedkoper als dat Fortiflex. Misschien de moeite waard om eens naar te kijken!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door