Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tiesto en Zack
#1595948
Kent iemand dit schijnbaar nieuwe kvv? Tinlo barfmenu?? Is er in verschillende soorten. Zag het net op de site  waar ik altijd bestel.

groetjes Sandra
Door rheawithpixels
#1595991
Moet je anders even aan Tineke vragen van Tinlo. Tinlo is een groothandel van BARF en KVV producten zoals Naturis. Ik zag het ook staan bij versvoer.nl  8)
Door Silvia V.
#1598148
Aangezien ik dealer ben van onder andere Tinlo-producten, ben ik erg benieuwd naar ervaringen! Ik heb het al besteld om voor mezelf uit te proberen, maar heb het nog niet in huis. Ik verkoop het liever ook niet zomaar aan honden/katteneigenaren, dus ben altijd erg afwachtend hoe mijn eigen ervaring is én de ervaringen van anderen.
Door noekkie
#1598663
ik heb de kip versie aan de kat gegeven dit is echt een zeurpiet met eten de kip van cb moet hij al niet
nou deze wel hoor hij vindt het helemaal geweldig en staat zelfs te pompen tijdens het eten
het ziet er echt goed uit alleen komt er vrij veel vocht uit maar dat gooi ik gewoon over het bakje weer terug
ik weet dat de verpakking niet te maken heeft met de voeding maar het ziet er allemaal erg goed uit
Door mysmoothcollies
#1600264
Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen, positief vind ik de doos met van alle soorten 2 stuks! Nu zit de vriezer net weer vol. Maar na onze vakantie ga ik het zeker proberen.
Door Tiesto en Zack
#1600950
Misschien niet de juiste naam, maar ik vind het positief dat er weer een gluten en graanvrij kvv op de markt is toch? Ik had Tineke gemaild en kreeg erg snel een reactie en het klinkt allemaal goed..een beetje het Shawecaconcept. Als je dus alle 5 soorten voert is het dus compleet. En ook mij sprak het aan dat ze al een combinatiepakket samenstellen. Aangezien ik geen grote vriesruimte heb,maar wel zoveel mogelijk verschillende diersoorten wil geven en het anders duur wordt om het allemaal per rol te doen! Moesten meer fabrikanten van kvv doen, zo'n combipakket.
Ik ga zo bestellen aangezien ik bijna door de voorraad heen ben. Dus laat het weten hoe het bevalt!

groetjes Sandra
Door Lizzy
#1601020
Ach, dat zal allemaal best maar het neemt niet weg dat ik het knap irritant vind, als voerfabrikanten mee willen liften op een succes en dan blijkbaar niet (willen) begrijpen dat BARF geen KVV is en KVV geen BARF. En ze besmeuren daarmee ook het zelf samenstel concept en dat vind ik knap waardeloos. Voor mij is dat een principe kwestie. Maar ja goed, mensen die KVV voeren zal dat natuurlijk jeuken....
Gebruikersavatar
Door essie74
#1601335
[quote="Lizzy"]
Ach, dat zal allemaal best maar het neemt niet weg dat ik het knap irritant vind, als voerfabrikanten mee willen liften op een succes en dan blijkbaar niet (willen) begrijpen dat BARF geen KVV is en KVV geen BARF. En ze besmeuren daarmee ook het zelf samenstel concept en dat vind ik knap waardeloos. Voor mij is dat een principe kwestie. Maar ja goed, mensen die KVV voeren zal dat natuurlijk jeuken....
[/quote]

Ik begrijp dat het hele verschillende dingen zijn, maar wat als je hond nou niet wil Barfen, zoals wij er hier eentje van de twee hebben lopen dan is dit voor mij een alternief ( kvv) wat ook werkt...

Het is dan voor mij een zo natuurlijk mogelijke manier van voeren. Jammer dat het geen BARF is maar nog altijd beter dan die brok meuk toch?

Ben met je eens dat het twee verschillende dingen zijn met een andere achterliggende gedachte maar zoals ik in dit bootje zit lijkt het mij het beste alternatief....
Door Lizzy
#1601340
[quote="essie74"]
Ik begrijp dat het hele verschillende dingen zijn, maar wat als je hond nou niet wil Barfen, zoals wij er hier eentje van de twee hebben lopen dan is dit voor mij een alternief ( kvv) wat ook werkt...

Het is dan voor mij een zo natuurlijk mogelijke manier van voeren. Jammer dat het geen BARF is maar nog altijd beter dan die brok meuk toch?

Ben met je eens dat het twee verschillende dingen zijn met een andere achterliggende gedachte maar zoals ik in dit bootje zit lijkt het mij het beste alternatief....
[/quote]

Maar daar gaat het toch niet om, of KVV een goed alternatief is en of dit voor jou het beste alternatief is? Het gaat erom dat leveranciers een naam aan hun prak hangen die er niet aan hoort te hangen. Stom vervelend gewoon.
Door ulla
#1601489
Ik ben het wel met lizzy eens, en vind de naam Barf ergens aanplakken, een lokkertje, voor mensen die niet zelf samen durven of willen stellen.

Zo van: dan geef je toch lekker mijn gemalen Barf , maar Barf is niet gemalen, dat zijn grote stukken,en stukken vleesbot, dus geen gemalen spul.
Door Limpy
#1601521
Toen ik net kvv voerde raakte ik ook in de war door het merk haaksbarf, vinden ze heerlijk hier maar is wel een kvv...

Dus ik ben het ook wel met Lizzy´s punt eens....
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1611914
[quote="Tiesto en Zack"]
Kent iemand dit schijnbaar nieuwe kvv? Tinlo barfmenu?? Is er in verschillende soorten. Zag het net op de site  waar ik altijd bestel.

groetjes Sandra
[/quote]

Ik heb het besteld en gister en eergister gegeven en het valt hier erg goed in de smaak  :biggrin2:

De bodem van de voerbak bleef er nog net inzitten.
Door Tiesto en Zack
#1612026
Heb gisteren en vanmorgen de eendvariant gegeven en die zag er goed uit en de doggies vonden m erg lekker! Is eend altijd zo roze van kleur trouwens? Eerste keer dat ik eend geef namelijk. Ze schrijven dat er in de eendvariant geen groente zit, maar er zat wel degelijk wortel door, dus voor de honden met een wortel/groente-allergie kun je dus deze beter niet nemen!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door