Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Exect
#1584318
HallO
Omdat en ik heb daar al wat over gevraagd op barfplaats  , mijn jonge Dh 7 maannden  heeeeel erg verhaard geen kleur meer hebt ,, hebben verschillende personen mij aangeraden om meer omega 3 vetten te geven dus naast verse  vis  zalm markreel extrextr,,,,,ook nog visolie zalm olie en dan  zonnebloem olie maar zonne bloem is omega 6 en niet actief dan is dat toch tegen overgesteld en coldlever olie en lijnzaad olie en pff soyabean olie ?????? , Ik denk persoonlijk te veel olie maar toch graag enige reactie,s  ?? aub  de jonge hond ziet er niet meer uit erg hoor.
GRT Henk te Thailand
Laatst gewijzigd door Exect op di 13 apr 2010, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1584338
Kan het niet zijn dat hij mijten of zo heeft? Ik zou de DA er even naar laten kijken.
Want het lijkt me dat hij geen omega 3 tekort komt als je al meerdere malen per week vette vis voert.
Door Exect
#1584345
HannekeKjell schreef: Kan het niet zijn dat hij mijten of zo heeft? Ik zou de DA er even naar laten kijken.
Want het lijkt me dat hij geen omega 3 tekort komt als je al meerdere malen per week vette vis voert.
hallO nee hij is kern gezonds  mijn da is mijn buurvrouw en zelfs haah nu ziet ze zelf wat vers voer kan doen  ja sorry ik bedoel zo gezond en energie hij heeft buiten nu dus even de verharing serouis speeld en ik train hem dus geen problemen alleen  dit dus ,.dank voor de reactie ..
#1598029
Update
HallO
Een goede mededeling na dat ik eerst erg ongerust was over de verharing en kleur is het nu zo ,,,,,dat het inderdaad een  ontgiftiging is geweest want wat een zwart dek met mooi haar krijgt Exect nu  ,  dusssssssss Top zal ik zeggen  maar ongeloof lijk actief hij is .
Dank voor ed reactie,s nog , OOk speciaal voor vAalst met haar mooei terveurns herders
grt henk te Thailand
#1598036
zie je!
effies geduld en dat valt echt niet mee als je je hond zo ziet, maar je krijgt er een pracht voor terug!
straks in zijn volle vacht zal je eens zien hoe die je tegemoet glimt ;)!
enne zeg maar ellen hoor :) ;D
Door Exect
#1598156
vanaalst schreef: zie je!
effies geduld en dat valt echt niet mee als je je hond zo ziet, maar je krijgt er een pracht voor terug!
straks in zijn volle vacht zal je eens zien hoe die je tegemoet glimt ;)!
enne zeg maar ellen hoor :) ;D
O.k Ellen  ;D
Gaat goedkomen  .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door