Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danielle1980
#159389
kan iemand mij de verschillen voor de verschillende bibi mixen uitleggen?
bv verschil tussen bibinatuurmix
en bibimix
en wat is de fyto precies?

en misschien nog suggestie welke beter is voor zwangere en zogende teven?
en voor de pups
Door danielle1980
#159452
ja weet ik maar er staat niet in wat t verschil is.
kan t in ieder geval niet vinden.

ook wat de beste mix voor zwangere teven en pups is niet te vinden
Door 202spots
#159457
[quote="danielle1980"]
ja weet ik maar er staat niet in wat t verschil is.
kan t in ieder geval niet vinden.
ook wat de beste mix voor zwangere teven en pups is niet te vinden
[/quote]

FYTO-MIX voor honden.
Dit product bevat merg en de groene maaginhoud van lammeren, die tot op het moment van slachting dagelijks hebben kunnen grazen, en is verrijkt met levertraan, tarwekiemolie, teunisbloemolie, saffloerolie en zalmolie.
~~~~

De 3 verschillende soorten verpakking van Bibi hondenvoer.
Natuurmix
Lam/rijst
Kip/rijst
Bibimix
Natuurkruiden

In principe zijn de analyses voor Natuurmix, Lam & Rijst (indien voorradig),Kip & Rijst en de Bibimix gelijk.
~~~~~~~~~~~~
Dit en meer staat allemaal op de bibi site,
Het enige verschil is dat er OF rund...OF kip....OF Lam in de mix zit.
Volgen mij word alleen MEER voeding aan 'n zwangere teef gegeven,en 't maakt niet uit of het rund,kip of lam is,wissel gewoon af dan krijgt ze van alles wat.
Door Jolly
#159464
het verschil tussen de Bibi-mix en de Natuur-mix is dat er in de Bibimix heel veel pens zit en in de natuurmix iets minder
Door Bounty
#160781
Welke is geschikt voor puppies?
Mijn ouders wonen in Hoogvliet en ik dacht misschien kan ik een kilootje meenemen. Weet iemand wat het kost? Mijn pup krijgt nu Energique en Carnibest.

Groetjes Bounty en Macho
Door Lizzy
#160806
[quote="Bounty"]
Welke is geschikt voor puppies?
Mijn ouders wonen in Hoogvliet en ik dacht misschien kan ik een kilootje meenemen. Weet iemand wat het kost? Mijn pup krijgt nu Energique en Carnibest.

Groetjes Bounty en Macho
[/quote]

Ik weet niet wat het kost (was het nou iets van 2.05 per kilo ofzo?) maar alle soorten kun je goed aan de pup geven. En je kunt ook de merken en verschillende soorten binnen de merken gerust afwisselen. Ik las laatst wel dat sommige pups met diarree reageren op de lam&rijst versie. Misschien omdat lam erg vet vlees is.
Door Bounty
#160831
Ik ga het gewoon proberen aanstaande dinsdag :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door