Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mettrop
#1595659
hoi,

even een vraagje: het is deze week al 2 x gebeurd dat harry de bak niet helemaal in 1 x leeg eet (het spiervlees wel, lekker makkelijk)  maar dan verstopt ie een gedeelte van zijn botwerk.

betekent dit dat ie minder te eten moet hebben??  hij zit nu met 5 mnd nog op 7 % , en hij is behoorlijk schraal, dus zolang hij niet dikker wordt, wil ik m liever ook niet op minder zetten.


wilco
Door mettrop
#1595884
[quote="Angelique"]
Wil hij dat botwerk dan later wel opeten? Heeft hij geen last van doorkomende tandjes dat hij daarom het botwerk even niet zo ziet zitten?
[/quote]

ja, later eet ie het wel op,  en hij is idd ook wel heftig aan het wisselen geweest, misschien dat hij daar idd nog niet klaar mee is.
Door mettrop
#1595887
[quote="vanaalst"]
anders geef je als ie zo blijft doen even wat minder......als je 1x per dag eten geven nog niet zo geslaagt vindt..
hoeveel is het geschatte gewicht van een volwassen boxer?
[/quote]


verschilt heel erg, volgens mij 30/35 kilo voor een reu.

maar ik ken ze ook die zijn dik 40 (en niks te dik) en ik ken ook een reu die is maar 26 kilo (en niks te mager)

wilco
Door Rimanda
#1596509
Uhm ik denk dat het vrij moeilijk is ook om een boxer op die leeftijd wat "dikker" te krijgen..
Ze zijn dan ook heel actief.. heb hier hetzelfde met Angel.. die is bijna 10 maanden en krijgt 3%.. maar ook geen grammetje te vet.. (weegt 26.5 kilo)
Clay een reutje van 2 jaar weegt 34 a 35 kilo.. maar ook geen grammetje te vet.

Uhm wat je misschien is zou kunnen proberen.. om even terug op de vraag te komen :-\
Eerst het bot geven.. en pas als dat op is het spiervlees.. En eet hij het bot niet op.. dan ook nog geen spiervlees.
En het zou ook gewoon teveel kunnen zijn natuurlijk..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door