Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1594710
Jeetje zeg, wat een onzekerheid zo voor jullie.

Wat goed om te lezen dat er uit de echo geen gekke en enge dingen zijn gekomen, dat is in ieder geval fijn, maar nu dus weer afwachten verder, we hopen toch echt dat het iets simpels is iets goed oplosbaars.
We blijven hard voor jullie doorduimen hier, veel sterkte en heel veel succes morgen weer. :-* :-*
#1594724
fijn nieuws dat er geen "enge" dingen zijn gevonden.

Misschien een overbodig vraag, jullie weten er zoveel van maar:
Is de schildklier ook gecontroleerd?? :)

Wij kwamen achter schildklier falen van onze vorige hond doordat hij zo veel ging drinken.
Bleek het een gevolg van te zijn:
falende schildklier, traag hart, hoge bloeddruk (gemeten door een cardiologe uit Gent), nieren zwaar onder druk en ook falen.

Omdat de hond zo stoicijns en keihard was, zagen we wel "dat er wat was", de da wist dat ook, maar pas toen zijn hart ging misslaan en hij een bepaalde traagheid (eindelijk) ging tonen, kwam het hele circus richting schildklier in gang.

Ik hoop van harte dat het allemaal mee mag vallen: zo'n jonge hond, wat een zorgen.
Hopelijk morgen toch weer wat betere uitslagen.
Door Erna
#1594801
Liz ik lees dit nu pas (geen internet en dat is soms niet handig) en wil je allereerst natuurlijk sterkte wensen met Linga en veel knuffels voor haar geven.

Maar weet je nog dat Fleur een aantal jaar geleden ook acuut nierfalen had? Dit bleek (achteraf) te komen door het opeten van ibuprofen. Ik weet niet of Linga kans heeft gezien iets ergens vandaan te snoepen maar het opeten van iets wat niet zo goed is voor een hond kan dit soort symptomen dus ook veroorzaken. Misschien heb je er iets aan.

XX
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door