Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Esther Q
#1591185
Als ze van jonge lammeren komen wel. Als je een beetje ervaring hebt kunt het aan het vlees wat er nog aanzit zien of aan het bot voelen of het jonge of oudere lammeren zijn. Het vlees is dan nog erg roze en het bot flexibeler.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1591225
Ik zou met melklammetjes beginnen dat is lekker zacht en goed te doen. Als de lammeren al wat ouder zijn wordt het bot al veel harder.
Door ulla
#1591628
Espen heeft rib gehad van een zuiglam, en dat gaat goed.
oudere zou ik ook niet doen.
Door orinake
#1591631
jonge geitenribben en lamsribben zijn haalbaar (als hij zijn tanden en poten gebruikt).
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1591632
ulla schreef: Espen heeft rib gehad van een zuiglam, en dat gaat goed.
oudere zou ik ook niet doen.
'

hoe kom ik daar in hemelsnaam aan?????
Door ulla
#1591643
Ik heb twee zuiglammeren bij de Sligro gekocht,maar misschien heeft het IC ze ook wel.
Gewoon vragen. ;)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1592722
ze zijn een paar keer aangeboden geweest ..heb ze via een ander forum gekocht.. maar dat is meestal in het vroege voorjaar als er enorm veel bokjes geboren worden.
Maar als ze net aangeboden worden, kun je hem wel al vast aan de smaak leren wennen door er spiervlees en pens van te kopen ;)
Door Paula1976
#1593023
Hmmmmm...... dat lijkt me ook wel wat voor Tico! Ribbetjes van hele jonge lammeren!

Iemand enig idee of daar in Drenthe aan te komen is???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door