Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Exect
#1577869
vRaag omdat ik heftig in een discussie verwikkeld bent geraakt hier in Thailand en nog wel met een vriend die zelf eigenaar is van een groot concern in supperlementen ook de zalm olie ,,  en die discussie gaat ja wel over gewoon het geven van vers tegen over brokken ik voer barf vers  en hij zijn Duitseherders Royal canin  het is heel erg heftig ,,,,,,  nu de vraag luid is er ook hier op barf plaats een site wat ik dan in het Engels kan laten lezen aan die persoon. dank Henk te Thailand
Door Exect
#1578738
;) :D ;D
Dank jullie voor de inf . Maar stom of niet de vriendschap tussen die Thai en mij persoontje is zo erg y uit de hand gelopen >:(  woordelijk eh niet  boksing  haah  denk dat als iemand geen gelijk kan krijgen ahha zie bepaalde topics op Barf plaats :o :P ze huppppppppppp in eens niets meer willen zeggen of boos zijn . zo ook de Thai hij wil niets meer te maken hebben met praten over voer  . dussssssssss maar hij geeft brokken .. 8)
dank Henk et Thailand
Door Exect
#1578765
vanaalst schreef: ach ja, sommige mensen willen gewoon niet......................
Ok maar wie het laats lacht ,,,,,,,,,  hij vond Exect er verschrikkelijk uit zien zijn vacht maar daar over hebben wij al gesproken  toch
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1584733
Exect schreef: ;) :D ;D
Dank jullie voor de inf . Maar stom of niet de vriendschap tussen die Thai en mij persoontje is zo erg y uit de hand gelopen >:(  woordelijk eh niet  boksing  haah  denk dat als iemand geen gelijk kan krijgen ahha zie bepaalde topics op Barf plaats :o :P ze huppppppppppp in eens niets meer willen zeggen of boos zijn . zo ook de Thai hij wil niets meer te maken hebben met praten over voer  . dussssssssss maar hij geeft brokken .. 8)
dank Henk et Thailand
Een Thai is trots.. en als hij het gevoel of idee heeft dat ie gezichtsverlies heeft geleden zal ie je niet meer aankijken. OF hij voelde zich beledigd door je.. vergeet niet dat Europeanen anders met elkaar communiceren, maar dat weet je best wel want je bent met een Thaise getrouwd.
Door Exect
#1585279
Aquillo schreef: Een Thai is trots.. en als hij het gevoel of idee heeft dat ie gezichtsverlies heeft geleden zal ie je niet meer aankijken. OF hij voelde zich beledigd door je.. vergeet niet dat Europeanen anders met elkaar communiceren, maar dat weet je best wel want je bent met een Thaise getrouwd.
ja wel maar hij wildegewoon gelijk hebben over evt bacterieen enz enz    ik heb ook gezegt laat we maar op houden alleen ik wilde hem in het Enegls laten lezen over barf
Door Quinten
#1590120
Een discussie is goed, zolang je elkaars mening respecteert. Als de één of de ander daarin tekort schiet, moet je de discussie staken (om erger te voorkomen).
;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door