Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#158842
Tja ik weet niet of ik het nou wel goed plaats, want het is nou neit echt medisch, maar bij voeding past die ook niet, dus dan maar hier.
Kan door de beheerders zo verplaatst worden in een categorie die beter past.

Maar goed mijn vraag is eigenlijk aan de mede stokvis kopers op de show in ahoy, of hun honden ook zo'n moeite hebben met poepen.
Chasey moest dinsdag heel nodig, das aan hem te zien, gaat tig keren zitten en persen, maar er komt niets uit. Het enige wat hij sinds maandag anders heeft gegeten is dus de stokvis.
Aangezien dit de eerste keer was dat hij iets van vis heeft gekregen, dacht ik daar dus meteen aan.

Zou het dus kunnen dat hij door het eten van de stokvis(nu dus sinds maandag heeft hij 5 stukjes gehad, zakje is dus bijna op) wat verstopping kan hebben gehad?
Het is nu vandaag (woensdag) weer normaal.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#158920
Het was voor mijn honden niet de eerste keer dat ze stokvis kregen. Ik had het in het verleden vaak van een ander merk.
Ik heb nooit gemerkt dat ze er moeilijker van gingen kakken. Ook dit keer niet. Maar iedere hond is natuurlijk anders. :-\
Door Jolly
#158945
Oke sonja's honden geen last.

Lizzy? en die van jou?

Trouwens hij vind het meer dan lekker, dus das het probleem niet, ik denk er zelfs over om ( en dan moet ik heel sterk zijn, want ik walg van vis) volgende week vrijdag bij de visboer haring te halen voor hem.
Door Jolly
#159210
oke, dan was het voor hem dus gewoon ff wennen denk ik de eerste keer, hij krijgt elke dag een stukje en maandag had hij er 2 gekregen, dus misschien was dat weer ff te veel van het goede :-\

Ik vind het wel prijzig hoor, heb op hun site gekeken, om misschien wat meer te bestellen, maar daar denk ik nu wel even nog een keer over na.
Door Lizzy
#159215
Ja, het is ook niet goedkoop. Maar, als je uitrekend dat 1 kilogram gelijk staat aan 5 kg verse vis, dan hebben we uitgerekend dat de kg prijs 2 euro de kilo is. En dan valt het wel weer een beetje mee. Ze vinden het wel lekker. En het is geen zooi. Het is gedroogde koolvis. Ik heb gevraagd wat het verschil is tussen stokvis voor menselijke consumptie en voor honden: voor mensen is het dus kabeljauw en voor honden koolvis.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door