Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1589145
Wat doen ze precies?
Ze gaan op de grond liggen en schuren hun bek over de grond, inderdaad lijkt het op poetsen. Maar ze doen dit alleen bij zalmkop. Verder zijn er geen rare reacties ofzo, ze vinden een zalmkop heerlijk. Het duurt ook maar even, gisteren ging DJ er half bij rollen, dat willen we natuurlijk niet hebben na zo'n flinke maaltijd  >:(. Is wel altijd even opletten dus!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#1589360
Boon doet 't idd ook alleen bij zalmkop. Liz heeft dat van 'm afgekeken en denkt dat 't bij elke maaltijd nodig is  ;D

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over een beetje rollen na een maaltijd....
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1589364
Grappig, vooral Dommelsch doet dat hier, en inderdaad vooral na zalmkop. Soms ook wel na andere maaltijden, met name die lekker meuren - pens en zo.  ::)
Aan de bank, de vloer, mijn benen.  >:(
Door Emmanuelle
#1589370
-Saskia- schreef: Grappig, vooral Dommelsch doet dat hier, en inderdaad vooral na zalmkop. Soms ook wel na andere maaltijden, met name die lekker meuren - pens en zo.  ::)
Aan de bank, de vloer, mijn benen.  >:(
Lol even off topic:  de namen van jouw honden zijn super  ;D

Heb een hoop zalmkoppen in de vriezer zitten, maar heb het nog niet gegeven.
Ik zal iets laten weten als ze het hier gekregen hebben  ;)
Gebruikersavatar
Door choopy
#1589381
Hier vegen ze ook vaak hun "vette bek" eventjes af aan de vloer of kleedje. Of als je in hun pad staat, aan je benen.
Ze doen het niet bij alles, en ook niet allemaal bij hetzelfde, maar zie het regelmatig.
Door Happy Tail
#1589397
aan het poetsgedrag naderhand kan ik ook altijd zien dat het gesmaakt heeft: hier vooral na een lamskop en Baya helemaal na een konijntje.

na viskopppen zal ik het nooit zien...blieven ze beide echt niet :D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1589491
DJ en Doerak schreef: I.v.m een maagtorsie, of ben ik overbezorgd?
mmm een beetje misschien...hier spelen ze na het eten gerust eventjes, geen kilometers rennen natuurlijk maar ze zijn wel aan het dollen met elkaar..
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1589524
DJ en Doerak schreef: Ok, grappig om te lezen, het gebeurd wel meer dus. Ik dacht dat er misschien iets irriteerde aan de bek ofzo. Gelukkig doen ze het hier alleen op 't gras en niet langs onze benen... ;)
Heeeeel beschaafd!  :)


Moyra doet het ook na zalmkop, of andere flinke knaagmaaltijden. Niet buiten natuurlijk; het liefst stiekem aan het kleed in de woonkamer.  >:( ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door