Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1583861
Boomer vertoont al een paar dagen verschijnselen van misselijkheid :-\
Nu eet ze ook al weer een tijdje slecht maar ik gaf de schuld aan de schijnzwangerschap.
Maar zou ze nou misselijk zijn door het slechte eten of zou ze nou slecht eten door de misselijkheid  :-\
ze heeft gister 4 eendenpootjes en een beetje spiervlees op en vannacht heeft ze Robin wakker gehouden met de tuin inwillen, gras eten, onrustig draaien, weer naar buiten willen etc....
Eergister heeft ze niks gegeten (ook niet aangeboden) , op en paar gedroogde koekjes na.
Door henneke
#1583879
hmmm het slechte eten heb ik hier niet maar het onrustig draaien ,gras willen vreten ( eten kan ik het niet meer noemen ) volgens mij moeten kotsen maar het lukt niet dat heeft Storm op het moment ook erg en raar maar waar vooral in de avond  ??? zal er iets heersen ?
ik doe hier trouwens niets mee hoor hij piept maar een eind heen ik ga echt niet voor een paar happen gras elke keer met hem naar buiten als hij echt moet kotsen natuurlijk wel maar dat obsessieve grasvreten dat ga ik hem niet laten doen .
Door Jacqueline1968
#1583932
oww, wij hadden vrijdag zo'n grazer, eten deed wel trouwens, maar buiten leek tie meer op een paard ofzo, gras gras en nog eens gras.

braken doet onze hond bijna nooit, wel had hij zaterdag echt een super slechte ontlasting,
wij hebben het geweten aan de gevoelige darmen van gorby, maar herkende niet echt een opleving van giardia er in (is andere ontlasting).

misschien inderdaad een voorjaars virusje??
Door inni
#1583987
Zijn 't niet de stukjes bot die wat op haar maag blijven liggen, of toch de koekjes??. Ik ken dat getwijfel maar al te goed. Probeer één iets te vinden waarop 't goed gaat en geef dat voor een week of twee, drie. Daarna voorzichtig iets bijvoegen en afwachten, let vooral op de eventuele tussendoortjes ('k zou ze helemaal weglaten). Na een tijdje is 't dan misschien duidelijk wat ze echt niet kan verdragen.
Succes.
Gebruikersavatar
Door kira
#1584994
hier grazen ze op het moment in het bos superveel. Zijn bepaalde grassoorten die ze opeten. Daarnaast is Theemuts volop aan het schors en blaadjes eten en kwam ik net thuis in een huis waarin ze alles netjes er weer uit had gewerkt. De hulp zal wel denken, wat ziet die vloer er weer uit. Dus misschien niets aan het handje?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door