Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jacqueline1968
#1578022
Als ik Gorby iets zou willen laten kluiven, waar onze sterke Ries echt wel ff zoet mee is, wat zou ik hem dan kunnen geven???
Gorby heeft nl. enorme kauw/kluif behoefte, tis wat dat betreft net een jonge hond die daar zich op uitleeft.

wat geven jullie je (grote) honden te kluiven?

Hij krijgt nu farmfood botten, maar zelfs de grootsten worden razendsnel gesloopt en opgegeten, last heeft hij er niet van, maar hij doet er zo kort mee, en die grote botten zijn best kostbaar.
Door Lizzy
#1578026
Kun je hem geen karkassen van het een of ander geven? En taaie stukken kopvlees?
Door Jacqueline1968
#1578427
zou dat gaan bij Gorby, en zn kwetsbare darmen, en waar denk je dan aan (wat voor dier)??
als tie er maar lekker lang mee bezig is, hij doet het zoooo graag.
van spelen weet hij nauwelijks iets, (bal, knuffel zegt hem totaal niets) maar kluiven, kauwen en slopen...............
Door Nynke
#1583576
bij Beestenspul hebben ze hele gedroogde bullenpezen, heeft Gorby die al eens op ??
Door Jacqueline1968
#1584261
nee, nog neit aangedurfd omdat dat van het rund komt, maar..... volgens Den Hoek is tie helemaal niet voedings intolerant of laatstaan allergie, heeft alles te maken met de (na weeen) van de giardia, wormen en verwaarlozing.

ik ga er gewoon 1 meenemen naar Den Hoek, de 26e moeten we terug  :) mag Michelle zeggen wat ze er van vindt en hoe Gorby er op reageert  ;)
Door Jacqueline1968
#1584752
[quote="Mevroi Kruim"]
Doe Michelle de groeten van Kátur  ;)
[/quote]

ik ga er proberen aan te denken, misschien dat deze keer alles wat minder overweldigend is, je ziet zoveel en je moet zoveel gegevens uitwisselen.
dus..... ik probeer er aan te denken, morgen trouwens nog een telefonisch consult n.a.v. de onrust van vorige week  ;)
Door Nadia
#1584847
Hmm ik wilde ook al zeggen de botten van farmfood. Wat voor hond heb je? Gedroogd kopvlees is ook leuk en lekker om te geven, maar of ie daar langer mee doet dan een ff bot?

Nyla Bones dan? Of een gevulde kong?
Door Jacqueline1968
#1585082
ik heb een knoeperd van een Riesen Schnauzer  :D
zijn kaakkracht is op zn zachts gezegd indrukwekkend, hij is nog van het echte werkhonden type.

ik ga eens vragen ook aan Michelle, wat zij vindt van eventueel echt vers cq barf erbij
gorby is een beetje een special omdat hij zolang zoveel wormen en giardia heeft gehad, zijn zijn darmen op zijn minst gezegd beschadigd.

maar hij heeft zoveel kauw behoefte, we denken dat hij er veel stress en frustraties mee wegkauwt,
hij kan ook zo vreselijk grommen en blaffen in zijn dromen, hij herleeft blijkbaar nog steeds onplezierige dingen.
wij merken daar verder niet veel van, want hij is een hele vrolijke, opgeruimde hond voor ons  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door