Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Biancatje88
#1584128
Kenzi heeft gister voor het eerst een hele kwartel gekregen. In het begin wist ze niet zo goed wat ze er mee moest, maar toen ze een keer doorhad dat je het kon opeten was ze verkocht.
Nu heb ik haar gister avond op tijd eten gegeven, rond 5 uur. En ik wordt deze morgen wakker, was alles er uit gekomen. En we zijn pas om 11 uur gaan slapen, en tot die tijd was er niets aan de hand.

Ze heeft heel goed gekauwt, maar er zaten wel wat kleine botjes tussen haar overgeefsel. En toen ik haar even later buiten liet had ze echt super erge diarree, het was echt water dat er uit spoot.

Ik ben hier echt van geschrokken en ongerust. Nu gaat het weer beter met haar, maar zou dit liever niet nog eens meemaken.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1584136
Het klinkt mij eerder als een virusje dan een reactie op de kwartel.
Kwartel is over het algemeen erg zacht en goed te verdragen, althans bij mijn meiden.

Zorg wel dat ze genoeg drinkt met overgeven en diarree.
Beterschap voor Kenzi!
Door Nadia
#1584187
Ik ga met Saskia mee, is schrikken hoor! Maar kwartel is niet vet (ik neem aan dat hij zijn jasje niet meer aanhad??)
Er heerst een virusje onder de honden. Als ze eten niet goed verdragen komt het er meestal direct weer uit!

Beterschap!!
Door ulla
#1584721
Hier heb ik bij mijn pup die kwartel met veren eet, nooit dat ze het uit braakt,en de ontlasting is ook perfect.
Dus ook ik denk dat ze een virusje heeft opgelopen,of iets anders.
Door Biancatje88
#1584729
Oke dat stelt me wat meer gerust..
Het was echt een hele kwartel, met veren en alles er op en er aan.. Maar ze is gelukkig weer helemaal beter, maar was toch echt wel even schrikken!
Bedankt voor de reacties!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door