Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1583892
Boris moet volgende week voor zn laatste pup enting en daarna pas weer een jaar verder ( toch? )
Maar heeft ie voorlopig genoeg aan zn pupentingen? Dan volgend jaar titeren hoe hij zit? Of hoe gaat dat in zn werk bij een pup?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1583980
Volgens Intervet moet je met een jaar nog een keer de cocktail enten en dan daarna elke drie jaar.
Als je titert kun je zelf zien of hij nog een keer geënt moet worden of niet.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1584011
Charlie heeft als pup alle entingen gehad.
Nu wordt hij morgen 1 jaar en ik laat hem eerst titeren en aan de hand van de uitslagen kijken we of hij geent moet worden.
Ik heb geleerd dat als de waardes goed zijn je dan toch voor niks ent en je hond alleen onnodig belast.
Maar we zullen zien wat de waardes zijn.
Door boskat
#1584057
Ik twijfel ook,Nina is 1 jaar geworden en kreeg een oproep voor een cocktail enting,moest vorige week eigenlijk al,twijfel tussen nog 1x te laten enten of niks meer,op Weil na
Wat zit  in die cocktail ?
En is het noodzakelijk,of kan ze alleen voor Weill ge- ent worden ieder jaar?
Ben eigenlijk tegen entingen,misschien moet ik vragen of ze ook titteren,maar denk het van niet
Door Mevroi Kruim
#1584298
De enting tegen Weil werkt maar 1 jaar dus als je die wilt moet je elk jaar laten herhalen.
De cocktail van Vanguard en Nobivac werkt officieel 3 jaar maar in de praktijk blijkt dat de werking vaak vee langer is. Als je wilt weten of je hond nog beschermd is kun je eerst laten titeren op antistoffen, zijn die in orde dan hoeft 'ie niet ingeent te worden.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door