Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Astrid
#1579
Hallo!

Hoelang mag je een hond met dit warme weer lekker buiten op een bot met flink wat vlees laten kauwen, er komen flink wat vliegen op af en dat vlees rot volgens mij bijna onder de neus weg, maar in het wild wordt toch ook (bijna) bedorven vlees gegeten dus ik denk dat het geen kwaad kan maar wil het toch even weten.

Astrid
Door Angelique
#1580
Als ze lekker doorkluiven is het wel weg voordat het verrot is, ik geef het wel meestal in de avonduren, dat scheelt alweer een paar graden. Wel moet je rekening houden met vleesresten die in de vacht achterblijven, deze verrotten vrij snel en sommige vliegen laten daar graag hun eitjes op achter.
Ik haal na het kluiven altijd even een natte soplap over bek en poten.
Hallo!

Hoelang mag je een hond met dit warme weer lekker buiten op een bot met flink wat vlees laten kauwen, er komen flink wat vliegen op af en dat vlees rot volgens mij bijna onder de neus weg, maar in het wild wordt toch ook (bijna) bedorven vlees gegeten dus ik denk dat het geen kwaad kan maar wil het toch even weten.

Astrid

Barfplaats wordt gesponsord door