Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1578187
Tot nu toe was Luna de moeilijke eetster van de twee, echt overal bang voor.
Eddie is de geboren barfer, eet alles wat je hem voorzet, totdat..... er vandaag voor het eerst een muisje op het menu stond.
Luna zeer blij spelen, grommen, en een beetje eten maar Eddie???
Die kwam, zag en sprintte doodsbang naar zolder waar hij bleef tot alle muizenrestjes en geurtjes verdwenen waren. Helemaal overstuur was ie.
Wie dit snapt mag het me vertellen ;-)
Door Limpy
#1578192
Prooinijd! ;D Luna is toch gewoon een barfer! Ze moest het eerst nog even ontdekken....

Misschien schrok Eddy gewoon van haar jacht-instinct?
Hier wordt soms ook flink gegromt bij lekker stuk vlees dat ze persé zelf willen eten.
Laatst gewijzigd door Limpy op vr 09 apr 2010, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#1579159
[quote="Boendoek"]
Tot nu toe was Luna de moeilijke eetster van de twee, echt overal bang voor.
Eddie is de geboren barfer, eet alles wat je hem voorzet, totdat..... er vandaag voor het eerst een muisje op het menu stond.
Luna zeer blij spelen, grommen, en een beetje eten maar Eddie???
Die kwam, zag en sprintte doodsbang naar zolder waar hij bleef tot alle muizenrestjes en geurtjes verdwenen waren. Helemaal overstuur was ie.
Wie dit snapt mag het me vertellen ;-)
[/quote]

Zeker familie van Knor  :D die sprintte alleen niet naar de zolder maar de trap af, met gierende banden de bocht om keuken door kattenluik door klabam! tegen de schutting en weg  ;D eea begeleid door gesis, geblaas en een heule dikke staart  ::)

Ook hem hem is het uiteindelijk goedgekomen  ;)
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1579193
Ja, en vandaag was dus de volgende verassing. Luna (anti alles wat maar een beetje anders uit ziet dan onherkenbare stukjes vlees) betrapte ik met de kippennek voor Eddie die op de aanrecht lag te ontdooien.
Heb er maar gelijk een filmpje van gemaakt want dit is de eerste keer dat madam echt barft, al was het een gejat stukkie kippennek van haar broer, die te sukkelig is om op de aanrecht te kunnen en dus in grote paniek heen en weerliep omdat hij zijn maaltje aan zijn neus voorbij zag gaan.....

Hier staat het filmpje, helemaal boven aan:

http://www.novosite.nl/pages.php?f=ragdoll&pageid=22541

groetjes,
Elise

ps, ik heb nog een nekje ontdooit voor broer Eddie hoor ;-)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door