Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#157698
Nog even over mozes ik ga over een uurtje naar het strand met hem, hij wil beslist zwemmen is dat wel een goed idee ?? is wel de noordzee dus zout water!!is dat wel goed voor zijn hotspot??
wat denken jullie of liever toch maar het zwemmen in de zee verbieden??
Laatst gewijzigd door senadance op di 31 aug 2004, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#157723
Mijn reu Donny had vroeger ook vaak last van hotspots en zolang die hotspots niet echt meer open wondjes waren, mocht ie van mij gewoon in de zee zwemmen en dat is altijd goed gegaan. Daarna wel ff goed afdrogen (de hotspot voorzichtig droogdeppen) .
Gebruikersavatar
Door Angelique
#157726
senadance schreef: Nog even over mozes ik ga over een uurtje naar het strand met hem, hij wil beslist zwemmen is dat wel een goed idee ?? is wel de noordzee dus zout water!!is dat wel goed voor zijn hotspot??
wat denken jullie of liever toch maar het zwemmen in de zee verbieden??
Nee hoor, lekker laten zwemmen. Het water zal de plek (als het nog open is anders niet) goed schoonbijten.
Na het zwemmen even goed schoonmaken en hijkan er weer tegen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#157739
senadance schreef: Dus we gaan lekker zwemmeeeee!!!hoera zeg tie! ;D ;D

Tot over 2 uurtjes mensen!!
Ja, toe maar, ga jij maar weer daldeejen, werken wij hier wel verder :-\ ;D
Door senadance
#157743
Angelique schreef:

Ja, toe maar, ga jij maar weer daldeejen, werken wij hier wel verder :-\ ;D
Liefste Angelique
deze vrouw ;) ;)heeft afgelopen weekend 18 uur getraint in Brussel :o :oblaren op de voeten van het dansen, spieren als een plank :o :o999 liter vocht uitgezweet :o :o :oen gisteren meteen weer 6 uur les gegeven :o :o

ik heb vandaag vrij!!!!

lekkerrrrrrrrrrrrr...
met mijn liefste hond van de hele wereld gaan darren!!!

heb et verdient vind ik ;D ;D

en jullie lekkerrr nieie ;D ;D ;D ;D ;D ;D(of toch ook ??? ;))
Laatst gewijzigd door senadance op di 31 aug 2004, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door