Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1564874
Deja is 12 jaar en 3 maanden ze heeft lichte hd en krijgt daar sashasblend voor al jaren, maar ik zie de laatste tijd dat haar achterkant zo gaat schommelen en kreeg daar vanmorgen zelfs een opmerking over.
Ze is 2 x voor haar voorpoten bij Erwin geweest en eigenlijk loopt ze daar nog heel goed mee nou dacht ik al zal ik eens vragen of hier ook wat aan te doen is ze is niet kreupel maar het lijkt wel of de boel daar heel los zit.
Heeft misschien iemand hier ervaring mee en advies, ze word natuurlijk wel een dagje ouder.
Laatst gewijzigd door deja op zo 28 mar 2010, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
#1577447
Lizzy schreef: Ik vermoed een combinatie van ouderdom en mogelijk iets dat niet goed zit in rug of heupen. Hoe is het met de spieren in de achterpoten gesteld?
Dat weet ik eigenlijk niet ze loopt nog wel alles mee s'morgens 40 min. s'middags 35 min. en s'avond 15 min. ze holt en vliegt natuurlijk niet meer maar gaat nog wel regelmatig in draf en dan schommelt het.
Ga binnenkort een afspraak met Erwin maken dan hoor ik het wel, ik weet eigenlijk niet hoe je dat moet voelen of de bespiering goed is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door