Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door welovedenzell
#1575440
Hoi allemaal,

Sinds een aantal weken loopt onze Cane Corso links voor mank wanneer hij gelegen heeft. Hij zet een aantal stappen, mankt maar loopt vervolgens weer normaal verder.

Heb t een weekje aangekeken maar hij bleef het doen, dus wij naar de DA. Denzell kreeg pijnstillers icm ontstekingremmers en moest het anderhalve week rustig aan doen. Dus korte wandelingen voor een snelle poep en een plas. Na deze andere halve week hebben we het weer rustig opgebouwd. Helaas blijft Denzell na het opstaan drie of vier passen manken.

Iemand enig idee wat het kan zijn of iemand een tip waar ik hem kan laten nakijken??

Ik hoor graag van jullie...

Groetjes Norai
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1575456
Hoe oud is Denzell?
Kjell deed dit ook en bij hem is het artrose.
Hij krijgt daarvoor CortaRX en nou heeft hij het alleen als we eerder die dag langer dan 1.5 uur gelopen hebben.

Ik weet niet waar je woont maar ik ben erg tevreden over Maarten Kappen (Kliniek voor Gezelschapsdieren) in Eersel,
zeker ook voor problemen met botten en gewrichten.
Door marsieyenna
#1575458
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb goede ervaringen met een ortrhopeed voor honden : De rashof in Berkel- Enschot
www.rashof.nl 
Door welovedenzell
#1575666
Denzell is bijna twee jaar oud. We wonen in huissen ( vlakbij arnhem). Ik ga snel ff kijken waar ik een geschikte orthopeed kan vinden om een foto te laten maken!! Alle tips zijn welkom en alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Noraida
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door