Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gamble
#1575698
Gamble heeft na de de operatie opgezette klieren gekregen. Eerst waren ze klein maar nu worden ze steeds groter vooral de linkerklier in de hals. Heb vandaag de dierenarts gebeld en moet morgen langskomen. Herkent iemand dit na een operatie? Ben erg benieuwd wat het is  :-\.
Laatst gewijzigd door Gamble op za 17 apr 2010, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Gamble
#1575967
Ik weet het echt niet hoop dat het niks bijzonders is ik dacht eigenlijk aan een ontsteking ofzo. Maar heb er weinig verstand van  :-[. Dacht eerst dat iedere hond na een operatie opgezwollen klieren kreeg maar na drie weken en groter worden dacht ik ga toch is bellen. En toen wilde ze dat ze morgen langs kwam dus lijkt het me niet dat iedere hond dit heeft anders hoeft ze niet langs te komen  :-\.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1575976
Ik vind het wel goed dat ze je langs laten komen. Kan me voorstellen dat een dier kan reageren op een narcose met vergrote klieren, maar ze kunnen beter het zekere voor het onzekere nemen en even controleren.
Sterkte!!
Door Gamble
#1576013
Vindt ik ook heel fijn dat ze het liever willen zien. En ook zo snel al is echt goed. Nou morgen weet ik het al het goed is.

BEdankt iig.
Laatst gewijzigd door Gamble op di 06 apr 2010, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Gamble
#1576916
Vandaag met Gamble bij de da geweest. De knie zag er heel goed uit niks op aan te merken gelukkig. De lymfeklieren in de nek zijn idd erg opgezwollen en ze heeft geen ontsteking of infectie in de knie ofzo en de lymfeklieren in de knieholte en lies waren niet opgezet. Kan ook niet van de narcose komen wat ik eerst dacht.

Toch vond die het vreemd dat de lymfeklieren in de hals zo groot waren. Maar over drie weken moet ze een roesje om foto's te maken dan kijkt die gelijk de hele bek na of daar niet iets zit. En dan gaat die met een spuit in de lymfeklier om er iets uit te halen en dat wordt dan opgestuurd en onderzocht. Tenzij het nog groter wordt natuurlijk dan ga ik eerder langs. hij vroeg of ze normaal eet, drinkt, niet hoest of lusteloos is. Maar dat is ze gelukkig allemaal niet.

Hoop maar dat het niks bijzonders is.
Door Gamble
#1577608
yuki11 schreef: Hmm, spannend dus nog!!

Ik hoop dat ze niet groeien de komende weken en dat dan blijkt dat het niets bijzonders is!!
Hoop het ook niet  :-\ . Maar denk zelf niet dat het veel bijzonders is anders waren de andere klieren ook wel opgezet. En verder is er niks aan haar te merken. Toch wel een raadsel waarvan ze dit krijgt. Nog drie weken en dan weten we het iig meer.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1578873
Hm, ik vind drie weken wel lang. Ik zou ze opmeten, als dat enigszins wil, en als ze tussentijds groeien toch maar eerder een biopt laten nemen. Dat is niet heel pijnlijk of lastig.
Door Gamble
#1578881
Hitam schreef: Hm, ik vind drie weken wel lang. Ik zou ze opmeten, als dat enigszins wil, en als ze tussentijds groeien toch maar eerder een biopt laten nemen. Dat is niet heel pijnlijk of lastig.
Zal ik doen maar omdat mijn hond niet de makkelijkste is bij de da. Konden we beter 3 weken wachten omdat ze dan toch onder een roesje moet. Zodat ze rustig haar bek kunnen bekijken en dan idd een biopt laten nemen. Maar omdat de andere klieren niet opgezet zijn is het meestal niks ergs toch?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door