Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door peter22674
#1575428
Heeft iemand ervaring als fokker om kvv puppypaketten mee te geven met hun pupkopers, al die standaard brokken merken hebben allemaal puppypaketten voor de fokkers,j e wilt toch graag je pups afspenen met kvv, dus ook dat pupkopers daarmee verder gaan.... iemand ervaring met een fabrikant van kvv die puppypaketten leveren???

peter.
Door bloemetje
#1575447
Nooit van gehoord eigenlijk.. Bij Guus kreeg ik wel een doos energique puppy mee toen van de fokker. Je zou ze eens moeten bellen om te zien of ze zoiets doen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1575460
Ik dacht.......dat Energique iets van puppakketten heeft, maar weet dat niet zeker. Hier gaf ik eerder alleen het voer mee wat ze hier te eten kregen, dus zelf samengesteld. Maar aangezien de meesten toch over gaan op kvv krijgen ze de volgende keer voor een dag of tien gemengde merken kvv mee. Informatieverhaal is natuurlijk vooraf al verteld, maar krijgen ze ook nog in het pupinfoboek mee.
Gebruikersavatar
Door choopy
#1575577
Ik heb bij mn laatste nestje puppypakketten van Carnibest gehad. Maar heb daar wel zelf om info gevraagd.
Misschien dat andere merken dat ook wel doen.
Door Parelridder
#1736041
Ik weet geen kvv fabrikant die puppakketten geeft, maar een puppakket is niet meer dan een aardigheidje.
Voer voor een week, een speeltje, wat informatie..
Dat stel je zo zelf samen ;)

'k Geef wat kvv mee van een merk waarvan ik hoop dat de eigenaren het blijven geven (waarvan een deel ontdooid, want mensen halen het wel braaf in huis, maar vergeten het niet zelden te ontdooien op de dag dat ze de pup gaan halen). Daarnaast bijv. een zak Henne zalmkoekjes (als gezonde beloning) en een (jachthonden)fluitje.
'k Heb een heel informatiepakket geschreven en verzameld over oa voeding en opvoeding. Een verslag van de puppygedragstest gaat daar bij en een kopie van alle papieren tav (onderzoeks)resultaten van de ouders...
En het belangrijkste: de pup! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1736066
[quote="Parelridder"]
;D 't Is al een oud topic zie ik nu!
[/quote]

Maakt niet uit, een ander had 'm weer aktueel gemaakt :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door