Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1575337
Dit weekeind eindeloos getrut door Luna met het eten van CB.
Vanochtend een stukje van de haaks barf rund-kip voorgezet en mevrouw at het meteen op! Helemaal wild werd ze. Ze lust de CB waarschijnlijk niet en haaks weer wel.
Het zijn en blijven eigenwijzer beesten.
Gelukkig is Eddie, haar broer, een wandelende vuilnisbak, dus de twee CB worsten die ik nog heb gaat hij lekker opeten, naast zijn echte barf als daar zijn kippenekken, kwartel, kuikens, muizen, karkassen, levertjes, niertjes, kippenvleugels, konijn etc etc etc..... Eddie is echt Born To Barf!
Maar we zijn dus erg trots op Luna, de moielijkste eetster in kattenland die ik ooit heb gehad eet nu haaks  :D
Door Benjy en Misty
#1575693
Kan me voorstellen dat je daar trots op bent! Gefeliciteerd!!! Hoe oud is Luna?

Hier heb ik 2 poezen van 17 jaar en al tijden probeer ik ze op BARF of desnoods KVV te krijgen. Helaas... Shirley weigert echt alles! Ze eet wel blik.

Minou eet wel eens wat BARF maar ook echt maar iets. Kip, eend, kalkoen en zalm en dat is het dan. Botjes zijn bij haar uit den boze en botmix wilt ze ook niet. Misschien zijn ze te oud? Verpest door de brokjes... Ook zij eet trouwens blik maar wanneer ze langer dan 2 dagen het hebben gegeten komt de hele maaginhoud weer naar buiten.

Op de markt sprak ik een vrouw. Volgens haar waren katten makkelijk aan BARF te krijgen. Haar hond at het alleen maar gekookt.  :( Zelfs dat eten de poezen hier nog niet.
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1575710
Luna en Eddie zijn nu 6 maanden. Een ragdoll groeit tot hij 3 tot 4 jaar oud is, dus het zijn nog echt ukken ;-)
Ik denk dat we er nog niet helemaal zijn met Luna, maar met geduld gaat het zeker lukken. Geluk dat ze nog jong zijn!
Door hannabelgje
#1582145
Mijn tuttebel hier lust juist weer helemaal geen haaksbarf, de zalm niet, konijn niet. Bibi lust ze wel erg graag. Het liefst eet ze gewoon mee met de honden, die krijgen barf. Ik sneed het vlees voor haar in stukjes en die stukjes ben ik nu steeds groter aan het maken. Dat gaat heel goed. Sinds kort eet ze ook stukgeknipte eendennekken. Dat heeft heel wat moeite gekost. Ook daarvan laat ik de stukjes steeds groter. Ik hoop dat ze uiteindelijk gewoon een stuk eendennek of een hele kippennek gaat eten.
Ach blijven proberen.

groetjes van Hanna.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door