Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1574435
Ik geef op dit moment alleen Shaweca om te checken of Tiesto's roos aan Naturis ligt. Hij krijgt sinds 3 dagen geen Naturis meer dus benieuwd binnenkort..wil echter bij de nieuwe bestelling ook een ander kvv bijv carnivoer of alaska proberen voor de afwisseling. Ik bestel nu per doos van 10 kilo per diersoort dat is uiteraard het voordeligste. Nu kom ik echter maar aan 3 diersoorten + vis en dan zit mijn vriezer vol. kan dus zo'n 35 kilo kwijt, wil ik ook nog voor mezelf 2 laatjes overhouden ;) Wissel wel bij iedere bestelling de diersoorten zoveel mogelijk af. Is dit zo goed of zou ik ook een aantal losse rollen (wat dus verhoudingsgewijs duurder is) moeten doen? Hoe doen jullie dit, voor de mensen die ook geen mega vriezer hebben? En als ik mochten ze het op shaweca dus goed blijven doen, daar 2 doosjes van bestel en 2 doosjes van een ander kvv en uiteraard verschillende diersoorten dan zou het toch aardig goed moeten zijn qua afwisseling??
#1574455
Hou er rekening mee dat Shaweca (en Haaks barf) geen complete KVV is.
Wel als je afwisselt tussen de verschillende diersoorten.
Dus mij lijkt het wel belangrijk om zoveel mogelijk diersoorten af te wisselen.
Ik zelf geef ook kvv: Haaks Barf, Carnivoer, Darf, Alaska, ...
Ik heb wel een diepvries van 100 kg en koop dus alle soorten.
Scheelt het zoveel van prijs als je meer diersoorten neemt?
Hoe lang kom je dan toe met 35 kg?
#1575292
Nou, iets niet lusten kan ik me bij mijn labjes bijna niet voorstellen :biggrin2: het enige wat ze echt niet moesten was de vleescompleet van smuldier, voor de rest is alles top! Het wel het idee dat ze shaweca lekkerder vinden als naturis..dat lustten ze wel maar als ik de soorten van shaweca in doe staan ze echt allebei vast voor het aanrecht!! Ik doe met de 35 kilo een maand ongeveer..ze krijgen een kilo per dag samen das genoeg voor 2 gecastreerde labbies en vooral voor Zack die nogal eens wat van straat vreet! Als ik van Shaweca een doos van 10 kilo koop van bijv geit betaal ik € 37,50, koop ik het per rol dan is het €3,95 de kilo. Scheelt niet schokkend veel zo'n € 7 per 35 kilo, maar is toch wel weer 2 dagen eten voor de doggies! Kan natuurlijk altijd eens aan Petra van versvoer vragen als ik 2 smaken per doos doe of dat nog scheelt..En zo niet moet ik maar wat duurder uit zijn..vind het namelijk wel belangrijk dat ze alle voedingsstoffen binnen krijgen!
#1575771
[quote="Tiesto en Zack"]
Nou, iets niet lusten kan ik me bij mijn labjes bijna niet voorstellen :biggrin2: het enige wat ze echt niet moesten was de vleescompleet van smuldier, voor de rest is alles top! Het wel het idee dat ze shaweca lekkerder vinden als naturis..dat lustten ze wel maar als ik de soorten van shaweca in doe staan ze echt allebei vast voor het aanrecht!! Ik doe met de 35 kilo een maand ongeveer..ze krijgen een kilo per dag samen das genoeg voor 2 gecastreerde labbies en vooral voor Zack die nogal eens wat van straat vreet! Als ik van Shaweca een doos van 10 kilo koop van bijv geit betaal ik € 37,50, koop ik het per rol dan is het €3,95 de kilo. Scheelt niet schokkend veel zo'n € 7 per 35 kilo, maar is toch wel weer 2 dagen eten voor de doggies! Kan natuurlijk altijd eens aan Petra van versvoer vragen als ik 2 smaken per doos doe of dat nog scheelt..En zo niet moet ik maar wat duurder uit zijn..vind het namelijk wel belangrijk dat ze alle voedingsstoffen binnen krijgen!
[/quote]

Je kunt altijd eens vragen of ze die korting ook niet kan geven als je gewoon 35 kg koopt, verschillende diersoorten...
Bij Lupa bestel ik 100 kg in totaal, veel verschillende soorten, en zijn we ook tot een overeenkomst gekomen omdat ik het niet zag zitten van veel van 1 soort te kopen  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door