Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door geer
#1561045
Puur Schijnzwanger! Het beste is wel om te beginnen (volgende keer dan) vóórdat ze schijnzwanger wordt, maar je kunt altijd kijken of het het gedrag nog iets kan afzwakken.
#1561048
geer schreef: Puur Schijnzwanger! Het beste is wel om te beginnen (volgende keer dan) vóórdat ze schijnzwanger wordt, maar je kunt altijd kijken of het het gedrag nog iets kan afzwakken.
Is een gevalletje van doet ze ander nooit ;D ;D
Vorige keer heb ik dr framboosblad gegegevn uit voorzorg en denk dat ik dat volgende keer weer ga doen want kennelijk hielp het ;)
Ga straks eens kijken of de dierenwinkel puur schijnzwanger op voorraad heeft!!
Door geer
#1561067
MarijeEnBoomer schreef: wat is het verschil tussen puur schijnzwanger en albavestem?!
vind beide terug in de zoekfunctie maar het verschil niet.
Dat is er ook niet. Behalve de naam en de prijs dan ;)
Door geer
#1561183
MarijeEnBoomer schreef: dus er is eigenlijk maar 1 ding wat je kan geven :)
beetje nutteloze vraag van mij dan :-[
Oh, er zullen vást meer dingen zijn die je kunt geven hoor. Dit zijn alleen de twee middelen die ik ken/heb gebruikt ;)
#1569175
Heb het idee dat de puur schijnzwanger zijn werk doet!
Buitenhuis is ze nog steeds lekker zichzelf en binnenshuis is ze voor haar doen weer actief!!
Waar ze vorige week Brutus na 10 minuutjes echt zat was mag hij nu bijna de hele dag door spelen
en gaat ze hem zelfs halen om te spelen!!
Door geer
#1575240
Ja, ik. Ik zou wel doorgaan tot de klachten normaliter over zouden zijn. Mijn ervaring met Ted was dat de klachten weer vrolijk terugkwamen toen ik te vroeg stopte. Pas als ik doordruppelde tot de tijd dat haar schijnzwangerschap normaliter over zou zijn bleven de klachten weg.

Overigens begon ik ook het liefst vóórdat ze schijnzwanger werd, in plaats van pas als ze het al was. Mijn ervaring is dat ze minder goed reageerde wanneer ik wachtte tot ze heerlijk schijnzwanger was.
Door geer
#1575459
Dokter Leon heeft gesproken, Geert houdt zijn mond  :biggrin2:

Geert werkt bovendien aan 'de verkeerde kant' waardoor ze uiteraard ook danig op de centen is en grof geld verdient met de verkoop van dergelijke middelen. Toch moet Geert wel bekennen dat ze in de praktijk veel mensen spreekt, zowel dierenartsen als particulieren, die beide middelen gebruiken en tegen hetzelfde aanlopen.

Maar dat uiteraard geheel terzijde  ;)


(rest mij nog te zeggen dat ik spijtig genoeg niet over een piemel beschik Leon)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1575703
Dit gaat over klassieke homeopathie, met enkelvoudige middelen in doorgaans hogere potenties, gekozen op de symptomen van het individuele dier.
Ablavetsem is een combinatiemiddel met lagere potenties er in (denk ik). En die kunnen rustig wat langer doorgegeven worden.
Mijn ervaring met het middel is dat je het langer moet geven, anders komt het probleem weer terug. En je moet het vaak ook elke keer weer geven na de loopsheid.

En Geer werkt bij NML Health die deze middelen verkoopt. Dus ze voelt zich aangesproken als jij zegt dat fabrikanten graag willen dat je lang doorgeeft uit financiële overwegingen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door