Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1572975
Blijdschap om Vienna, die vandaag 13 jaar is geworden maar een en ander word minder gestemd door het slechte lopen van Kay op het moment :'(
Gistermiddag viel het mij al op dat ze wat strammer liep en slecht in de auto kon komen. Aangezien deze dame niet het benul heeft dat ze alweer 11 1/2 jaar is, hernia en spondylose in haar rug en ze denkt dat ze zich nog kan meten met Didge en Bantu.
Na het eten wilde ze op de bank springen, maar kwam er niet op en heb haar een handje geholpen.
Vanmorgen toen ik beneden kwam vond ik haar al een beetje down. Heb haar toch meegenomen met wandelen maar ze kwam de auto niet in, deed wel een poging, maar viel om :-\ en heb haar in de auto getild. Met wandelen zelf was het net een bang klein vogeltje die niet durfde te lopen, zielige uitdrukking en je zag duidelijk dat ze zich niet prettig voelde. Ik heb haar helemaal nagevoeld maar kan geen pijn ondekken.
Haar achterhand lijkt heel slap en ze sleept een beetje met 1 achterpoot. Nu is een en ander moeilijk in te schatten omdat ze gewoon al een "eendegangetje" heeft :-\
Ik heb de wandeling wat ingekort en ben naar de auto gegaan. Thuis gekomen gelijk aan de traumeel en heb haar een extra pijnstiller gegeven en ligt ze onder het magneetveld. Ik hoop maar dit van korte duur is :-[
Door diergedrag
#1572999
Wat rot voor jullie!
Het slepen duidt op een zenuwprobleem.

Hopelijk knapt ze snel weer op! Anders zou ik toch de dierenarts met een paasbezoek vereren.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1573016
diergedrag schreef: Wat rot voor jullie!
Het slepen duidt op een zenuwprobleem.

Hopelijk knapt ze snel weer op! Anders zou ik toch de dierenarts met een paasbezoek vereren.
ze ligt nu rustig te slapen, en wacht het even af
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1573342
vanmorgen schoot Brutus van Lizzy ook even door mijn hoofd want dit is waar ik eigenlijk bij Kay al jaren al bang voor ben met haar slechte rug, dat ik haar 's morgens vind en ze niet meer kan lopen of zoals vanmorgen dat je dingen ziet die op verlamming lijken. Want het leek echt of ze geen controle meer had over haar achterlijf. Ze zwabberde aan alle kanten.
Ga zo wel kijken hoe ze loopt als ze mee gaat tenminste. Wat zou wijsheid zijn?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1573343
Nu even rustig aan maar na de paas wel even na laten kijken. Lijkt inderdaad wel een zenuw die klem zit, hetgeen niet ondenkbaar is met haar rug.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1573346
Hitam schreef: Nu even rustig aan maar na de paas wel even na laten kijken. Lijkt inderdaad wel een zenuw die klem zit, hetgeen niet ondenkbaar is met haar rug.
fysio?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1573350
Hitam schreef: Kan die de rug losmaken? Hielp dat in het verleden ook goed?
ja, ik zal haar wel even mailen
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1573459
net terug van een wandeling en ze is gelukkig een stuk beter als vanochtend. Nog niet helemaal optimaal, maar ze loopt in ieder geval niet meer als een klein bang vogeltje met haar koppie naar beneden. Ze is weer allert en houd weer alles scherp in de gaten, gelukkig.
Ik heb de fysio even gemaild en ik hoop dat ik daar dinsdag terecht kan.
Ze was vanmorgen ook aan de dunne dus vraag me af of e.e.a met elkaar te maken zou kunnen hebben???
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1574089
Hitam schreef: Kan best. Maar het kan ook geen kwaad om haar rug even goed na te laten kijken.
haar achterkant was ook weer vettig vanavond, en dat is wel alweer maanden geleden ........ ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door