Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door saskia25
#1566516
mijn hond heeft een voedselallergie maar ik weet nog niet waarvoor precies.

Ik wil graag beginnen met het geven van paardenvlees...

herby heeft maar 1 soort paardenvlees. Geen organen of botjes. jammer.

kiezenbrink heeft dan weer wel meer keus maar daar moet je zoveel bestellen! (ik ga ook even een topic starten bij verzamelplaats hiervoor).

iemand adresjes paraat waar paardenvlees tegen een goede prijs bezorgd kan worden?
Laatst gewijzigd door saskia25 op ma 29 mar 2010, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Greece
#1566528
Ik weet wel een adresje waar je paardenhart/lever en als je het op tijd vraagt mss ook nog nier kan krijgen.
Hart en lever moet je kopen, nier kan je wel voor niets aan komen. Prijs van hart en lever is niet mis. En ze willen (denk ik) ook wel wat knarsbotjes voor je bewaren.
Door Happy Tail
#1566573
als je echt aan een eliminatie dieet van Paard wilt beginnen dan zou je eens kunnen kijken naar Haaks barf paard. Daar zitten de paardenbotten in meegemalen
botten van paard zijn eigenlijk niet geschikt om zo te voeren vind ik.
Door bloemetje
#1567126
Saskia: doe het niet!!!

Mijn Danny heeft de volle 6 weken diarree gehad van paardenvlees.. Doe dus haaksbarf of neem een andere diersoort waar je alles van kunt voeren.
Dus eend of konijn ofzoiets...
Door smulpaap
#1567195
mocht je besluiten paardenvlees van haaksbarf te voeren ,daar zit wel altijd groenten in verwerkt ,en sommige honden reageren daar ook weer niet goed op
Door Stef@nie
#1567217
[quote="bloemetje"]
Saskia: doe het niet!!!

Mijn Danny heeft de volle 6 weken diarree gehad van paardenvlees.. Doe dus haaksbarf of neem een andere diersoort waar je alles van kunt voeren.
Dus eend of konijn ofzoiets...


[/quote]

Bij Maxi precies hetzelfde verhaal. Ik zou ook voor een andere diersoort kiezen, als het kan.
Door bloemetje
#1567278
[quote="Mevroi Kruim"]
Hier eten zowel honden als katten paard, wel de lappen en geen door iemand anders samengesteld gemalen geheel, en dat gaat prima.
[/quote]

Het probleem is dat het niet compleet is..  Daar gaan ze aan de schijt van..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door