Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1563447
Ik heb net de kongen van de honden gevuld, had de laatste keer kippennekken uit Hoorn en aan een nek zat nog een hele kippenkop vast, het hem maar ingevroren en kwam hem nu tegen.
Mijn hebben jullie wel eens een kippenkop gegeven met alles erop en eraan.
Door Cindy de Wolf
#1563453
deja schreef: Ik heb net de kongen van de honden gevuld, had de laatste keer kippennekken uit Hoorn en aan een nek zat nog een hele kippenkop vast, het hem maar ingevroren en kwam hem nu tegen.
Mijn hebben jullie wel eens een kippenkop gegeven met alles erop en eraan.
Ja, zeker de kippennekken van Naturis hebben zeer vaak de koppen er nog aanzitten. In het begin moest ik wel even slikken maar kieper ze nu zo de bak in. Alles is nog klein en zacht. De honden hebben er geen problemen mee. Het smaakt ze prima :P :P
Door deja
#1563462
Nou hij keek zeker zuur keek hem recht in zijn oogjes bekje stond open bah.
Door Bien
#1563899
deja schreef: Nou hij keek zeker zuur keek hem recht in zijn oogjes bekje stond open bah.
lachen! dat was ook mijn 1e reactie.... en dacht jeetje wat kijkt me nu dan aan.... verwacht je niet als je kippenek denkt te gaan pakken.
Door tieneke
#1564470
Toen we nog in Ned woonden en de kippennekken in grote voorraad kochten bij een pluimveeslachterij gebeurde het vrij vaak dat er nog een kippenkop aan vastzat,vooral leuk als je man nog een barfwatje is terwijl hij meehelpt met inpakken  :biggrin2:
Door 202Spots
#1565953
Toen ik pas begon,zat er in de eerste doos met kippen ruggen ook 'n kippen kop bij....
ik moest bijna kotsen en ik heb 'm gelijk in de vuilnis bak gegooid.. :o
nu weet ik beter,maar ik heb nooit geen kippen kop meer gezien :-\
Door Emmanuelle
#1565970
MarijeEnBoomer schreef: Ik zou er weleens 1 willen :) Waar ik nekken haal zit er nooit een hoofdje aan  :-\
Ha waar haal jij ze? Want ik zou eerlijk gezegd liever geen kippenkop tegenkomen  ;D  (ik ben ook beginner  ;) )
Door malimaniac
#1565972
Had hier laatst ook een paar koppies, zaten aan de nekken van dogshape. Iza moest ze niet, maar die is ook nog niet heel ervaren.
Gebruikersavatar
Door Else
#1566131
Emmanuelle schreef: Ha waar haal jij ze? Want ik zou eerlijk gezegd liever geen kippenkop tegenkomen  ;D  (ik ben ook beginner  ;) )
Ik bestel ze bij herby en nog nooit een kippenkoppie tegen gekomen
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1566139
Emmanuelle schreef: Ha waar haal jij ze? Want ik zou eerlijk gezegd liever geen kippenkop tegenkomen  ;D  (ik ben ook beginner  ;) )
op de haagse markt :)
Door Xada
#1566201
Hier eten de honden alles, hele kippen met veren en koppen etc. Ik sla ze dood en de honden eten ze op. Ze weten dat ze niet aan de levende kippen mogen komen.
Mac had laatst een schapenkop ook met alles erop en er aan. Die was ook zo verdwenen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door