Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1563450
Wie heeft er wel eens hertenribben gevoerd en zijn die erg hard ik heb ze van Herby, kan mijn oude teef bijna 12 1/2 die ook eten ze eet verder wel alles maar heeft nog nooit ribben gehad, Beau trouwens ook niet.
Door Cindy de Wolf
#1563460
deja schreef: Wie heeft er wel eens hertenribben gevoerd en zijn die erg hard ik heb ze van Herby, kan mijn oude teef bijna 12 1/2 die ook eten ze eet verder wel alles maar heeft nog nooit ribben gehad, Beau trouwens ook niet.
Ja van Branko uit Mill eigenlijk jaarlijks. Dit jaar is het helaas fout gelopen bij Branko. Ik vraag dan altijd wel om de kalfsribbetjes (jong hert heet kalf) en die zijn echt boterzacht. Hertenstrot valt hier ook erg in de smaak.
Door deja
#1563464
Hoe bedoel je fout e wie is Branko toch geen hond he
Laatst gewijzigd door deja op vr 26 mar 2010, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
#1563467
deja schreef: Hoe bedoel je fout
Hij had het te druk en elke afspraak die we maakte om af te halen e.d. moest hij cancelen omdat er elke keer wat tussen kwam. Ben dan ook bang dat ik dit jaar niets meer ga krijgen (had al in oktober besteld om je een idee te geven). Nou ja kan een keer gebeuren. Volgend jaar in de retry.
Door deja
#1563473
Oh dus dat valt niet mee, Margot Jonomo wil ook in het najaar naar Mill die wil dan wel 100 tot 150 kilo weghalen daar.
Door Cindy de Wolf
#1563478
deja schreef: Oh dus dat valt niet mee, Margot Jonomo wil ook in het najaar naar Mill die wil dan wel 100 tot 150 kilo weghalen daar.
Dat wordt denk ik problematisch. Ik had bij elkaar 40kg verdeeld over vlees, ribben en strotten. Ik zal er nog eens een mailtje aanwagen.
Door deja
#1563483
Ik heb een ronde plak hij weegt 1200 gr. hoe moet ik dat precies knippen dat ze niet stikken.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1563487
ik heb 1x hertenribben besteld, en ze direct aan de kliko gedoneerd, niks nie zacht of mals maar knetterhard, zonde.....
Door Greece
#1563489
Of anders aan Herby vragen naar de reenribben. Die zijn minder hard en ook goed bevleesd. Weet alleen niet of hij ze nu nog heeft. En als je ze besteld in HOOFDLETTERS naar deze ribben vragen.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1567271
Nee alleen de ribben met vlees van het ree. Van een groot volwassen hert zijn de ribben net zo hard als van volwassen geiten. Vind ik niet ideaal om te voeren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door