Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Exect
#1562874
Hallo ;D
Dit wil ik jullie niet onthouden  zoals je kan (onderstaand)  lezen kreeg ik dit als antwoord via een persoon wat pitboels /Amricanstafords fokt  in America

Ik vertelde zo al over ons BARF
Dit onderstaand kreeg ik geloof mij aub terug als antwoord .....na een sorys orry ik weet het wel ahhaha Discusse brokken fresh food -----------------------------------------------------------------


oh well
dog food is for dogs
people food is for people,,,,,,,
and my dogs would fight with each other if I gave that to them


GRT HENK te Thailand
Door Too
#1563649
Sommige dierenartsen maken dezelfde vergelijking... elke dag friet en kroket, logisch dat ze t lekker vinden  8)
Die wensen niet de vergelijking met mensen-eten te maken : broccoli, kip, rijst / spinazie, eitje en aardappel/ boontjes, rund...
variatie wordt in een mensen menu als essentieel gezien, wat is t verschil met diereneten??
Door Exect
#1567294
Aquillo schreef: Henk het beste antwoord dat je kunt geven is dat je hond een carnivoor is en geen omnivoor of herbivoor. Een Carnivoor is een vleeseter.
  Ok dank je voor de tip  maar moet het dan ook tegen mijn Da zeggen hahahaah zal ze het echt niet weten dat een hond een carnivor is hahahahahaha  blijkt van niet want ze vindt het vreemd dat ik verse botten enz enz geef haahah grt Henk et Thailand
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1567744
Aquillo schreef: Henk het beste antwoord dat je kunt geven is dat je hond een carnivoor is en geen omnivoor of herbivoor. Een Carnivoor is een vleeseter.
Verleden keer op een ander forum een hond is nog altijd een omnivoor,ik geef niet eens antwoord meer,dat heeft toch geen zin.
Ja hoor geef maar brokjes ,was voor hond die jeuk had.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1568299
*Marga* schreef: Verleden keer op een ander forum een hond is nog altijd een omnivoor,ik geef niet eens antwoord meer,dat heeft toch geen zin.
Ja hoor geef maar brokjes ,was voor hond die jeuk had.
Het spijsverteringsstelsel van een een omnivoor is anders opgebouwd dan het spijsverteringsstelsel van een carnivoor.
Bij carnivoren is de darm vele malen korter. Vlees wordt anders verteerd. Ook bevat het maagzuur van een carnivoor geen enzymen die plantaardig materiaal kunnen verteren. ;)

Maar Marga idd laat die lui maar lekker in hun eigen waan zitten. Ik vind het alleen triest voor hun honden die hun leven lang opgescheept zitten met brokken die vaak met moeite worden gegeten. Hebben ze het excuus... oh maar onze hond is niet zo'n eter. Die hebben ook nog nooit gehoord van het feit dat een hond een opportunist is en in feite zo wat alles eet wat m voor de bek komt. Dus tja als je hond niet zo' n eter is moet het belletje toch ook gaan rinkelen lijkt me.  ;)
Laatst gewijzigd door Aquillo op wo 31 mar 2010, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door