Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ellen44
#1562544
Hallo

Ik heb even jullie hulp nodig!
Omdat bij Jake zijn nierfunctie zeer slecht is...hebben wij besloten om hem op Barf nierdieet te zetten.
Ook willen we Solidago of ipakitine geven maar ik weet niet precies welke ik moet hebben. Vloeibaar of tabletten en hoeveel zou hij dan nodig hebben? Hij weegt 51 kilo( nog maar)
Kan ik Solidgo en ipakitine samen geven????

Wat fijn dat ik hierop terug kan vallen......

Alvast bedankt voor jullie hulp

Ellen
Door Esther11
#1563090
Ik geef voor mijn teef van 46 kilo met nierproblemen een barf nierdieet en ipaktine poeder 1 gram per 5 kilo lichaamsgewicht bij elke maaltijd.
Ik verdeel het vlees, groente en orgaan over 2 maaltijden omdat de poeder zo lastig blijft zitten op het bot.
Door Lizzy
#1563199
Ik zie eerlijk gezegd geen reden om ipakitine en Solidago niet samen te geven. Beide werken op zo'n ander niveau dat ik ze elkaar nog niet op enige wijze tegen zie werken. Ik vind zelf Solidago tabletten handiger.
Door Evelien01
#1563206
Binky krijgt Lespedeza, Solidago en dan Renalsin (van ipakitine werd hij misselijk) gewoon allemaal samen (en nog voorraadje andere medicatie voor zn nieren).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door