Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Exect
#1561851
o.k ik heb gelezen,, en wel over dat ed wolf vis eet  . Maar in  :: ander deel van de wereld
citaat VICTORIA - Wolven eten vooral vlees, maar als ze de gelegenheid hebben, prefereren ze een visje. Dat hebben onderzoekers van de universiteit van Victoria in Canada vastgesteld.

De wetenschappers hebben in de provincie Brits-Columbia vier jaar lang uitwerpselen en haren van wolven geanalyseerd. Het grootste deel van het jaar eten de wolven vlees, bijvoorbeeld van reeën.

In de herfst, als de zalmen opduiken in de rivieren van Canada, passen de wolven hun menu aan, zelfs als er nog voldoende lopende prooi voorhanden is.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1561927
Exect schreef: o.k ik heb gelezen,, en wel over dat ed wolf vis eet  . Maar in  :: ander deel van de wereld
citaat VICTORIA - Wolven eten vooral vlees, maar als ze de gelegenheid hebben, prefereren ze een visje. Dat hebben onderzoekers van de universiteit van Victoria in Canada vastgesteld.

De wetenschappers hebben in de provincie Brits-Columbia vier jaar lang uitwerpselen en haren van wolven geanalyseerd. Het grootste deel van het jaar eten de wolven vlees, bijvoorbeeld van reeën.

In de herfst, als de zalmen opduiken in de rivieren van Canada, passen de wolven hun menu aan, zelfs als er nog voldoende lopende prooi voorhanden is.

Ja dit is algemeen bekend. Je plaatst dit in de rubriek "discussie". Wil je nou een discussie of gaat het weer dezelfde kant op als het andere topic..... :-\
Door Exect
#1561933
Rovanna schreef:
Ja dit is algemeen bekend. Je plaatst dit in de rubriek "discussie". Wil je nou een discussie of gaat het weer dezelfde kant op als het andere topic..... :-\
Denk in de verkeerde plaats ge plaats  sorry
Door Exect
#1561938
Rovanna schreef:
Ja dit is algemeen bekend. Je plaatst dit in de rubriek "discussie". Wil je nou een discussie of gaat het weer dezelfde kant op als het andere topic..... :-\
maaar met het ander topic wilde ik alleen maar iets aangeven en heb ook gevraagd aub geen ja en nee spel dus maar het schijnt hier moeilijk te zijn als je iets verteld en niet in bepaalde straatjes past dit all sorry  ik heb ook gezegt ik barf zelf dus wat is er mis dan?? maar nogmaals sorry
Door Lizzy
#1561985
Exect schreef: maaar met het ander topic wilde ik alleen maar iets aangeven en heb ook gevraagd aub geen ja en nee spel dus maar het schijnt hier moeilijk te zijn als je iets verteld en niet in bepaalde straatjes past dit all sorry  ik heb ook gezegt ik barf zelf dus wat is er mis dan?? maar nogmaals sorry
Als je geen discussie wilt, moet je geen topic openen in de discussie-hoek :).
Door Exect
#1562002
Lizzy schreef: Als je geen discussie wilt, moet je geen topic openen in de discussie-hoek :).
ik heb het fout gedaan sorry als jij wil plaats me maar ergens    .  je ziet ik doe wel steeds goed mijn huiswerk ik zoek alles uit  al heb ik dan met eigenogen wat gezien niet ales o.k  Maar het gekke is ik barf zelf dussssssss alleen ik kan niet alles krijgen kopen  van vlees  dsu zoek ik ook wat in ed vis evt  . grt Henk
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1562084
Maar in een andere rubriek krijg je ook discussie. Altijd. Ook als je het in de bar zet. Als je geen discussie wil, moet je niets op een forum plaatsen - geen enkel forum, nou misschien het Viva-forum ::)- want wij zijn met z'n allen een eigengereid zooitje.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1562206
Dan zou je in je topic kunnen zeggen : leuke wetens-aardigheden voor degenen die het nog niet weten. Ik neem aan dat je dan andere reacties krijgt ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door