Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1556332
Sorry dat ik jullie bestook met topics over Tanja :-[

Ik probeer mijn best te doen dat ze goed zal herstellen van haar operatie door het menu aan te passen, extra voorzichtig te zijn ect.
Maar ik vraag me dus af wat ik nog meer kan doen om het herstel goed te laten verlopen. Dus zijn er middeltjes die ik haar zou kunnen geven na de operatie van een maagkanteling en het vastzetten van de maag???

Voor de wond hoef ik (nog) niks, die ziet er gewoon super uit! Maar het gaat dus om het inwendige herstel.
Laatst gewijzigd door **Jolanda** op wo 24 mar 2010, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#1556337
Veel kusjes en liefde.. maar dat komt ze niet te kort.. Ik zou het niet weten :( Sorry

Het enige waar ik aan zou kunnen denken is bach rescue.. Maar wellicht is dat nu al weer te laat..
Morgen krijg je vast antwoorden.
#1556572
Van traumeel heb ik wel vaker gehoord, maar waar kan ik dat krijgen? Kan ik dat alleen via internet bestellen?
Wat is RecoVetsem? En waar zou ik dat kunnen krijgen?

Waar kan ik haar straks mee ontgiften?
#1556662
Hmm mijn apotheek is niet zo goed ::) Kreeg laatst niet eens oordruppels voor 1 van de kinderen omdat ik geen recept had terwijl oordruppels zonder recept te krijgen zijn >:(
Ik ga gewoon naar de reformwinkel, die man van daar vind ik toch al reuze boeiend :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1556731
Jol schreef: Hmm mijn apotheek is niet zo goed ::) Kreeg laatst niet eens oordruppels voor 1 van de kinderen omdat ik geen recept had terwijl oordruppels zonder recept te krijgen zijn >:(
Ik ga gewoon naar de reformwinkel, die man van daar vind ik toch al reuze boeiend :biggrin2:
ja, reformisten zijn reuze boeiende mensen... ::)
Door annouschka
#1570772
Jol schreef: Van traumeel heb ik wel vaker gehoord, maar waar kan ik dat krijgen? Kan ik dat alleen via internet bestellen?
Wat is RecoVetsem? En waar zou ik dat kunnen krijgen?

Waar kan ik haar straks mee ontgiften?

om te ontgiften gebruik ik altijd Lymphomyosot van Heel, 3x per dag 1 pilletje.
Wel minimaal 6 - 8 weken geven.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door