Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Alies
#1557862
Ik heb me vergist in de brokjes die ik nog had voor mijn pup. Is het heel erg als ze vanavond een klein beetje volwassen hondenbrokjes er doorheen krijgt? Ik wil haar komende week ook op energique over gaan zetten
Door Alies
#1557868
Okee :) Maar dan is er nog een probleem. De fokker gaf de pup een merk brokjes uit zweden ofzo, en dat is volgens mij niet hier in de dierenwinkel te krijgen. Kan ze gelijk alleen energique krijgen of moeten er nog andere brokjes bij?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1557872
geef je nog brokken dan?
en je andere hond als die vlees eet gaat de pup dan niet uit zijn stekker als ie dat ruikt?
had gelijk overgegaan, kan makkelijk hoor!
Door Alies
#1557873
Pup wil eerst wel naar het vlees rennen maar zodra ik de brokjes in haar bakje gooi vliegt ze daar ook op af haha.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1557875
Alies schreef: Okee :) Maar dan is er nog een probleem. De fokker gaf de pup een merk brokjes uit zweden ofzo, en dat is volgens mij niet hier in de dierenwinkel te krijgen. Kan ze gelijk alleen energique krijgen of moeten er nog andere brokjes bij?
Je kan gelijk overstappen, als je denk dat haar darmen wat gevoelig zijn, zou je 1e paar keer wat gekookt water erover kunnen doen.
Af laten koelen en dan geven, dan is het ergste rauwe eraf.
Maar voor de meeste honden is geen probleem in 1x overschakelen.
Door Truus
#1557885
Alies schreef: Pup wil eerst wel naar het vlees rennen maar zodra ik de brokjes in haar bakje gooi vliegt ze daar ook op af haha.
Dit zou ik toch niet aan kunnen zien, brokken de deur uit en lekker vers gaan geven. Je weet dan zeker dat je pup het beste krijgt toch :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1557887
Truus schreef: Dit zou ik toch niet aan kunnen zien, brokken de deur uit en lekker vers gaan geven. Je weet dan zeker dat je pup het beste krijgt toch :-\
Nee ik word al misselijk als ik op sites van fokkers puppies van die geweekte troep zie vreten, laat staan dat ik die meuk zelf aan m'n pup zou geven.  :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door