Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kim3
#1556627
Hallo allemaal.Even een vraag voor een leek.Ben pas drie weken geleden overgestapt op kvv.Dit op aanraden van wat vrienden omdat mijn Boxer een maag darm probleem heeft,heel veel braken en diaree tot bloedens toe.Elke dag wel braken.Nu blijk ook dat ze in der loop van tijd allergieën heeft opgebouwd.onderanderen voor bietenpulp, wortel  ,Gluten  ,glucose lijnzaadolie en heel wat E stoffen.Na drie weken nu op kvv met af en toe wat paardensnippers als barf zonder problemen .Maar gisteren avond wilde ze niet eten.vandaag diaree en nog steeds niet willen eten.Ze is wel vrolijk en wil wel spelen maar eten ho maar.ontgiften dat begrijp ik heel goed kan dit een teken daar van zijn of moet ik me zorgen gaan maken .
Gr Kim
Door **Jolanda**
#1556638
Let op of je hond goed blijft drinken, dat is nu veel belangrijker dan eten.

Een dag niet eten is geen probleem hoor, er zijn hier genoeg mensen die bewust niet iedere dag voeren ;) Voordeel is dat hij morgen goede honger heeft en dan vast wel wilt eten ;)

Je kunt eventueel een andere kvv proberen, want waar de een het goed op doet, kan de ander het slecht op doen. Zo hebben genoeg mensen hier op BP goede ervaringen met smuldier maar wanneer ik dat hier een aantal dagen voerde werd de ontlasting dunner.
Door Lizzy
#1556738
Het kan ook een virusje zijn, waardoor ze niet wil eten en diarree heeft. Het hoeft geen ontgiften te zijn hoor. Drinken is belangrijk, goed letten op signalen als koorts, buikpijn en als ze er heftig bij gaat braken: dan even de DA raadplegen. Okugest is inderdaad heel goed bij dit soort dingen.
Door Kim3
#1556822
Ze krijgt nu Energique compleet 4 met wat paardesnippers en soms wat kip.Echt barfen nog niet al wil ik hier wel graag op overstappen in de toekomst .Ben nog aan het inlezen hoe of wat.Je kent het wel hoeveel per dag hoe vaak hoe lang bewaren .kort om lees alles wat los en vast zit.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door