Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1555589
hallo
ik heb een vraag en wel over  het vele vet en vel  wat een eend heeft  ,!1 moet je er zoveel mogelijk van afsnijden of gewoon geven ?,, voor al de kont is heel vet / vel.?
2 de vliezen van de eend niet geven? . 3 en de kop ??
Rund
Nu kan ik gelukkig in Thailand via de marktslager  de ribben met 30% vlees/vet  er aan kopen  en ook wat wervels  goed of slecht voor een Dh pup 7 maanden jong . Hij eet als een raaf  alles dus  geen probleem met beginnersbot. OOk waar ik me  eerst erg druk om maakte met betrekking groente  is ook top nu .

grt Henk te Thailand
#1555720
Ik voer aan mijn odh een pekingeend met vel, zonder kop en poten omdat die er niet bijzitten, wel de nek en de organen.
als jouw dh geen problemen heeft met de vertering van vet zou ik het gewoon proberen. Het kan alleen wat erg laxeren.

Het rund kan ik je niets over vertellen omdat ik geen bot van een rund voer.
soms wel een kalfsstaart.
#1555725
Sella schreef: Ik voer aan mijn odh een pekingeend met vel, zonder kop en poten omdat die er niet bijzitten, wel de nek en de organen.
als jouw dh geen problemen heeft met de vertering van vet zou ik het gewoon proberen. Het kan alleen wat erg laxeren.

Het rund kan ik je niets over vertellen omdat ik geen bot van een rund voer.
soms wel een kalfsstaart.
dank voor u reactie . ik zal kijken tot hoever ik kan met de vet  inv met evt dunne ,,,  D e rund zijn buigzame stukken met z,n 30% bevleest
GRT Henk et Thailand
#1555799
Als je pup van het vet van de eend aan de race gaat, kun je anders het vet eraf halen en verdeeld over een paar dagen geven. Voor een jonge hond is dat vet niet slecht! Mijn hond vind het vel en vet van de eend wel lekker maar wil het niet kauwen, blijkbaar voelt dat vies ofzo, dus dat doe ik in stukken voor haar en dan verdwijnt het zo naar binnen.
#1555808
Alba schreef: Als je pup van het vet van de eend aan de race gaat, kun je anders het vet eraf halen en verdeeld over een paar dagen geven. Voor een jonge hond is dat vet niet slecht! Mijn hond vind het vel en vet van de eend wel lekker maar wil het niet kauwen, blijkbaar voelt dat vies ofzo, dus dat doe ik in stukken voor haar en dan verdwijnt het zo naar binnen.
Ik zal het aan kijke
kijk ik moet een heel eend kopen dussssss  ok kop en poten +vliezen  daarom al dat vet een de huid si ook dikker dan van kip
#1555850
Wij hebben runderribben uitgeprobeerd bij enkele van onze poolhonden. De diehards van het stel. Sommige delen verteerden goed. Maar sommige delen verteerden niet helemaal goed, of werden niet gegeten. We hebben besloten het niet te voeren.
De eend zou ik in zijn geheel voeren en kijken hoe het valt.
#1555857
Esther Q schreef: Wij hebben runderribben uitgeprobeerd bij enkele van onze poolhonden. De diehards van het stel. Sommige delen verteerden goed. Maar sommige delen verteerden niet helemaal goed, of werden niet gegeten. We hebben besloten het niet te voeren.
De eend zou ik in zijn geheel voeren en kijken hoe het valt.

dank je  . Maar de eend in izn geheel is meer dan 2 kilo hahaah zit alles aan he    lol 
ik heb de jonge Dh een  1stukje botgegeven welk ik okon buigen hij at het nou in 5 minuten op  maar ik zal voorzichtig moeten zijn  dank je
#1555905
kira schreef: Ik zou de eend in zijn geheel voeren, gaat hier ook in het geheel. De rund zou ik laten voor wat het is. Misschien, maar ik weet niet of je er voor moet betalen of gratis krijgt, kun je het vlees eraf snijden en dat voeren.
  haha in Thailand moet je voor alles betalen  want een Thai eet zelf alles dusssssssssssss 
Maar 2 kilo eend is toch te gek veel voor een jonge hond 7 maanden DH
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door