Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door EdwinK
#1555536
Mickey heeft een tumor in zijn bek. Vorig jaar merkte ik dat hij een bult in zijn mond had, en die is toen verwijderd. Helaas, helaas is die dus toch weer terug gekomen. A.s. donderdag wordt die tumor verwijderd.  
Laatst gewijzigd door EdwinK op vr 19 mar 2010, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1555571
ach jee. veel sterkte en hopelijk krijgen ze hem goed weg.
heeft hij er veel last van met eten enzo?
Door EdwinK
#1555615
Hij heeft er niet echt last van met eten, alleen hard spul laat hij liggen. Hart kan hij nog goed kauwen, alleen aan de andere kant van zijn mond. De vorige keer was vorig jaar februari.
Door Too
#1555879
Jakkes Edwin, bulten zijn nare dingen!

Duimen gaan draaien!!
Door EdwinK
#1556692
Het zit bij hem achter op het tandvlees, als ik het goed kan zien. Hij wil zijn bek niet voor me open doen. Gelukkig wel voor de DA. Nooit geweten dat Mickey zo kon blazen. Het zit dus niet onder zijn tong, gelukkig. Wel hoop ik dat ze dit keer het helemaal kunnen verwijderen.
Door EdwinK
#1561817
Er zit hier nu een hele boze kat. Hij mag vanaf 8 uur geen eten of drinken meer, maar probeert wel steeds dat ik hem wat geef. Normaal lukt het hem ook wel, maar nu dus niet. Meneer is boos.
Door maddoc
#1561821
agossie,
sterkte voor morgen en stel 'm maar vast lekkere hapjes in het vooruitzicht.

Weet je trouwens zeker dat ie geen water mag?
Normaal gesproken mogen ze geen eten en is het wel belangrijk dat ze blijven drinken.
Door EdwinK
#1561889
@maddoc Je hebt gelijk. Ik had dat verkeerd gezien. Dus nu toch maar eventjes wat water gegeven.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door